FANDOM

Pokémon Seismitoad to Pokémon typu wodnego i ziemnego. Ewoluuje z Palpitoada i jest ostateczną formą Tympole'a.

Biologia

Fizjologia

Seismitoad jest nieporęcznym, żabopodobnym Pokémonem, głównie o niebieskim zabarwieniu z jaśniejszym spodem otoczonym czernią. Głośnikopodobne guzy z błękitnym wypełnieniem i czarnym konturem są obecne w różnych częściach jego ciała. Ręce Seismitoada mają po trzy palce. Dodatkowo Seismitoad ma czerwone oczy i ozdoby cyjanowe na nogach.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Kiedy grudki na rękach wibrują, zwiększają siłę ciosów i mogą rozwalić głaz jednym uderzeniem. Drgania te są wykorzystywane do dręczenia przeciwników. Nerwy w grudkach mogą również strzelać płynem paraliżującym.

Zachowanie

Męczy swoich przeciwników poprzez wibrację grudki na głowie.

Siedlisko

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Seismitoad nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Seismitoad zadebiutował w TV w odcinku Battling the Bully!. Był Pokémonem ojca Thane'a, który wypożyczony został jego synowi i Glennowi do wykorzystania w walce z Nickiem. Jednak on i również wypożyczony od ojca Scolipede przegrali z Pikachu Asha i Krokorokiem pod kontrolą Nicka.

Drugoplanowe role

Seismitoad zadebiutował w czternastym filmie.

Inny Seismitoad pojawił się w The Clubsplosion Begins! pod własnością Edmunda.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki