Fandom

Pokémon Wiki

Seedot

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Seedot to Pokémon typu trawiastego. Ewoluuje w Nuzleafa, a potem w Shiftry, gdy dotknie Kamień Liścia.

Wygląd

Fizjologia

Seedot to małe, brązowe stworzenie, które bardzo przypomina żołędzia. Ma szarą "czapeczkę" obejmującą górną część jego głowy. Jest beżowego koloru i ma maskopodobne wzornictwo na twarzy. Jego oczy są duże i czarne z beżowymi źrenicami. Seedot ma także beżowe nogi do poruszania się.

Różnice płci

Brak różnic płci.

Umiejętności specjalne

Rozmiar Seedota daje mu niewiele możliwości, jednak jest w stanie nauczyć się Eksplozji. Może trzymać się gałęzi drzew za pomocą "czapeczki".

Zachowanie

Przez to, że wygląda jak żołądź, może zaskoczyć inne Pokémony przez nagłe przeniesienie i cieszy się ich przestraszeniem, zwłaszcza z wystraszenia żerujących Pidey'ów. Seedot poleruje swoje ciało raz dziennie za pomocą liści.

Środowisko naturalne

Seedoty żyją w gęstych lasach. Czasem zwisają z gałęzi drzew.

Odżywianie

Seedot pożywia się dużą ilością wody i składników pokarmowych z drzew. Im więcej wypije, tym jego ciało staje się bardziej błyszczące. Kiedy kończy jedzenie, jego ciało staje się tak ciężkie, że spada na ziemię z hukiem.

W anime

Ważniejsze występy

Seedot pojawił się w odcinku Zobaczyć to uwierzyć!. Trio tych Pokémonów było w smutnym nastroju. Profesor Birch użył swojej wiedzy, by ich pocieszyć.

Kolonia Seedotów i Nuzleafów pojawiła się w odcinku Zadanie dla Brocka.

Drugoplanowe role

Seedot pierwszy raz pojawił się w odcinku Ostatnie fotografie z Johto.

Kilka dzikich Seedotów pojawił się w filmach Cel Deoxys, Giratina i Strażnik Nieba, gdzie w siódmym filmie anonimowy trener miał także Seedota.

Seedot pojawił się również w odcinku Odwrócone napięcie, gdzie powiedział Meowthowi dlaczego Elekid żyjący w górach był tak agresywny.

Kolejne Seedoty pojawiły się w odcinkach Ochotnicy ratownicy i Starzy rywale, nowe sztuczki.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG028 Seedot, Pokémon Żołądź. Wygląda jak zwykły owoc dębu wiszący na gałęzi. Nagle zeskakuje strasząc przechodniów.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki