FANDOM

Sebastian to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Ten skarb należy do mnie!.

Historia

Sebastian jest lokajem w jednej z rezydencji Jamesa w regionie Sinnoh. Troszczy się o niego, a także martwi się jego przyszłość. Pojawił się po raz pierwszy, gdy Ash i jego przyjaciele przybyli do rezydencji ze znalezioną skrzynią ze skarbami. Wyjawił im, że należy ona do Jamesa, a na jej spodzie znajduje się rysunek przedstawiający Growlie'ego, jego pierwszego Pokémona. Po tym, jak do posiadłości przybył James w przebraniu, a Growlie zdemaskował go, Sebastian próbował złapać go za pomocą Spinaraka, a następnie ożenić się z Jessiebelle, zgodnie z życzeniem jego rodziców. Jednakże James wykorzystał Taniec Chaosu swojego Mime Jr.'a, myląc Sebastiana i jego Pokémona, a potem pozbył się ich, otwierając pułapkę w podłodze.

Jednakże Sebastian zdołał skontaktować się z Jessiebelle i poinformował ją, że James przebywa w rezydencji. Następnie pomagał jej w próbie schwytania go i zmuszenia do małżeństwa z nią. Choć udało im się tego dokonać, James ostatecznie dał radę uciec z rezydencji, pozwalając Pikachu Asha zaatakować siebie, Jessie i Meowtha i doprowadzając do błyśnięcia. Niestety - zamiast Jessie - błysnęła z nim Jessiebelle.

Pokémony

Przy sobie

Spinarak
EP622 Sebastian Spinarak
Spinarak pojawił się w odcinku Ten skarb należy do mnie!. Sebastian próbował użyć go do złapania Jamesa, ale ten użył Tańca Chaosu swojego Mime Jr.'a, przez co Spinarak i jego właściciel - zmyleni przez atak - zjechali zjeżdżalnią, kończąc walkę.

Jedyny znany ruch Spinaraka to Pajęcza Nić.

Debiut Ten skarb należy do mnie!

Aktorzy głosowi

Japonia: 小形満 Mitsuru Ogata
Stany Zjednoczone: Bill Tost
Polska: Marek Robaczewski

Ciekawostki

  • Podobnie jak w przypadku innych lokajów Jamesa, Hopkinsa i pana Cheevesa, Sebastian nie miał imienia w oryginalnej japońskiej wersji, a nadano mu je w wersji angielskiej i polskiej.
  • Juan, Selphy i Platinum również posiadają lokajów o tym samym imieniu.
  • W oryginalnej wersji językowej Sebastianowi udziela głosu ta sama osoba, która dubbinguje także Hopkins, innego lokaja Jamesa, oraz Growlie'ego, pierwszego Pokémona Jamesa.