Fandom

Pokémon Wiki

Seadra

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Seadra
シードラ Seadra
Horsea Goldeen
Seadra.png
Numer narodowy 117
Typ Woda
Gatunek Pokémon Smok
Waga 25.0kg
Wzrost 1.2m
Płeć ♂50%♀50%

Seadra jest średniej wielkości oceanicznym pokemonem. Jego opływowych kształtów niebieskie ciało jest pokryte łuskami, większymi i masywniejszymi niż w przypadku Horsea. Oprócz łusek, wraz z ewolucją zmienia się kształt pyszczka, kolor oczu oraz ogólny pokrój ciała. Pojedyncza, niewielka płetwa zostaje zastąpiona dwiema większych rozmiarów. Umożliwiają one pokemonowi sprawne, szybkie pływanie i możliwość pokonywania dużych odległości. Ponadto są one opatrzone na końcach kolcami wydzielającymi silną toksynę, dlatego też wskazana jest ostrożność w obcowaniu z tym pokemonem. Posiada także bardzo długi ogon, który jest zazwyczaj zwinięty. Jest on przez Seadrę wykorzystywany jako przeciwwaga oraz do czepiania się koralowców i innych podwodnych organizmów podczas sztormów lub odpoczynku w obszarach silnych prądów wody.

Seadra jest jednym z nielicznych wodnych pokemonów migrujących. Są one samotnikami pokonującymi tysiące kilometrów oceanów, żerują latem w zimnych wodach okolic podbiegunowych wśród lodowców. Na czas zimy powracają w cieplejsze, rodzinne rafy koralowe. Właśnie ze względu na swoją małą liczebność, są pokemonami które wciąż stanowią zagadkę dla naukowców. Niejasne i niewyjaśnione są ich częściowo smocze oraz trujące właściwości. Seadra jest bardzo sprawnym łowcą, poluje na zdobycz dzięki swym doskonałym zdolnościom pływackim. W hodowli są to pokemony bardzo inteligentne, lecz wymagające ze względu na swój trudny i samotniczy charakter.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki