FANDOM

Seadra
シードラ Seadra
Horsea Goldeen
Seadra
Numer narodowy 117
Typ Woda
Gatunek Pokémon Smok
Waga 25.0kg
Wzrost 1.2m
Płeć ♂50%♀50%

Seadra jest średniej wielkości oceanicznym pokemonem. Jego opływowych kształtów niebieskie ciało jest pokryte łuskami, większymi i masywniejszymi niż w przypadku Horsea. Oprócz łusek, wraz z ewolucją zmienia się kształt pyszczka, kolor oczu oraz ogólny pokrój ciała. Pojedyncza, niewielka płetwa zostaje zastąpiona dwiema większych rozmiarów. Umożliwiają one pokemonowi sprawne, szybkie pływanie i możliwość pokonywania dużych odległości. Ponadto są one opatrzone na końcach kolcami wydzielającymi silną toksynę, dlatego też wskazana jest ostrożność w obcowaniu z tym pokemonem. Posiada także bardzo długi ogon, który jest zazwyczaj zwinięty. Jest on przez Seadrę wykorzystywany jako przeciwwaga oraz do czepiania się koralowców i innych podwodnych organizmów podczas sztormów lub odpoczynku w obszarach silnych prądów wody.

Seadra jest jednym z nielicznych wodnych pokemonów migrujących. Są one samotnikami pokonującymi tysiące kilometrów oceanów, żerują latem w zimnych wodach okolic podbiegunowych wśród lodowców. Na czas zimy powracają w cieplejsze, rodzinne rafy koralowe. Właśnie ze względu na swoją małą liczebność, są pokemonami które wciąż stanowią zagadkę dla naukowców. Niejasne i niewyjaśnione są ich częściowo smocze oraz trujące właściwości. Seadra jest bardzo sprawnym łowcą, poluje na zdobycz dzięki swym doskonałym zdolnościom pływackim. W hodowli są to pokemony bardzo inteligentne, lecz wymagające ze względu na swój trudny i samotniczy charakter.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki