FANDOM

122MS Mr.Mime
Pokémon
Jynx 124MS
#123
Generacja I
Scyther
ストライク

Strike

123MS
Scyther

Pokémon Mantis
Typy
RobakLot
Zdolności
Swarm lub Technician Steadfast
Grupa hodowli
Robaki
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
56.0 kg 1.5 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body13 Plik:F123.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Scyther

Scyther to Pokémon typu Robak Lot wprowadzony w Generacji I.

Scyther jest dwunożnym stworzeniem. Jego kolory to przede wszystkim zieleń z akcentami kremowych między swoimi trzema segmentami ciała. Z tyłu jego głowy  są trzy punkty i ma wąskie oczy. Jego przedramiona składają się z dużych, białych kos, których używa do polowania, a także walki. Na jego udach są kolce oraz posiada trzy szponiaste palce na jego dużych stopach. Dwie pary skrzydeł są w kolorze kremowym rozciągają się od jego pleców. Chociaż te skrzydła pozwalają Scyther`iowi latać, chociaż rzadko to robi. Brzuch samicy będzie nieco większy niż mężczyzny.

Jego ostrza są zdolne przecinać kłody, i stają się ostrzejsze,kiedy przecinają coraz twardsze materiały. Korzystanie z szybkich ruchów,ulepsza i zwiększa efektywność jego kosy.  Wykazano również, że niektóre Scyther`y gardzą kolorem czerwonym, a nawet stają się agresywne w spotkaniu z tym kolorem. Scythera bardzo trudno złapać.

Scyther jak na pokemona robaka jest bardzo mądry. Utrzymuje się na dwóch nogach, a w dodatku umie latać. Lepiej go nie złościć, gdyż może wyrządzić krzywdę.