Fandom

Pokémon Wiki

Scrafty

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pokémon Scrafty jest Pokémonem typu mrocznego i walczącego. Rozwija się ze Scraggy'ego.

Biologia

Fizjologia

Scrafty jest poruszającym się na dwóch nogach Pokémonem podobnym do jaszczurki. Jego owalne, przymknięte do połowy szarymi powiekami oczy umieszczone są po dwóch stronach jego głowy, jego nos przedstawiony jest w formie dwóch okrągłych dziurek, a zęby są stale wystawione, podobnie jak u Croagunka czy Scraggy'ego. Dwie połowy jego twarzy oddziela zaczynający się nieco wyżej od nosa czerwony grzebień, przypominający irokeza. Żółta skóra tego Pokémona, która niegdyś pokrywała jego ciało spoczywa teraz na jego ramionach, przypominając kaptur; można tam zaobserwować nawet otwory na oczy od Scraggy'ego. Przypomina to zrzuconą skórę. Jego skóra jest pomarańczowa, brzuch szary, przypominający pancerzyk. Na jego nogach podobnie jak na barkach spoczęła posiadana od poprzedniej formy żółta skóra pokrywająca całe nogi i ogon aż do pasa, przez co jeszcze bardziej przypominająca za duże spodnie. Na sam ogon "spodnie" wydają się być naciągnięte, a przy jego czubku wystaje czerwona łuska.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Swoim kopnięciem jest w stanie przebić beton, a z jego pyska może rzucać kwasami żołądkowymi.

Zachowanie

Plik:Scrafty hood.png
Scrafty żyją w grupach prowadzonych przez jednego lidera, wybieranego na podstawie wielkości grzebieni na głowie. Grupy te są tworzone by pobić każdego, kto stanie im na drodze.

Siedlisko

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Scrafty nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Główne występy

Scrafty zadebiutował w anime w odcinku Taktyka Meowtha!. Został wyrzucony z ze swojej jaskini przez dziką Mandibuzz. Scrafty prosił różne dzikie Pokémony, by pomogły mu odzyskać swoje terytorium, ale nikt mu nie pomógł, więc porwał Axew Iris jako okup. Meowth i Scraggy Asha wynegocjowali i rozproszyli Scrafty'ego, podczas gdy Ash, Pikachu i Snivy uratowanli Axew. Później Scrafty skonfrontował Mandibuzz, ale został pokonany. Ale Scraggy, za pomocą Salto Ciosu, pokonał Mandibuzz i Scrafty odzyskał dom z powrotem.

Występy drugorzędne

Scrafty pojawił się w fantazji w The Clubsplosion Begins!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW043 Scrafty, Pokémon Opryszek, ewoluuje ze Scraggy'ego. Jest mistrzem potężnych wykopów, którymi może rozbić betonowe bloki. W ramach obrony, Scrafty składa swoje luźne fałdy skóry wokół pasa.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki