Wikia

Pokepédia

Sceptile Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Sceptile Asha
Ash Sceptile
サトシのジュカイン Satoshi's Jukain
Informacje
Debiut Troje to już tłum
Miejsce złapania Trasa 104
Płeć Nieznana*
Umiejętność Zarastanie
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
252 mini 253 mini 254 mini
Ten Pokémon spędził 59 odcinków jako Treecko i 95 odcinków jako Grovyle.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]
Sceptile był drugim Pokémonem złapanym przez Asha w regionie Hoenn.Jeden z najsilniejszych pokemonów Asha

Historia

Hoenn

Treecko został złapany w odcinku Troje to już tłum, po tym jak Ash pomógł mu w staraniach, aby urtować swój stary dom, drzewo. Po tym wydarzeniu walczył z Pikachu, a Ash złapał go. W następnym odcinku, Treecko starał się zaprzyjaźnić z innymi Pokémonami. Uratował Torchica May przed dzikim Seviperem i odniósł poważne obrażenia. Później Treecko podjął się własnym specjalnym szkoleniom, by nauczyć się do perfekcji Gromu. Potem ponownie walczył z Seviperem, tym razem Seviper był w posiadaniu Jessie, i wygrał.

Ash Treecko
Treecko
Rafi862Dodany przez Rafi862

W odcinku Kto wygra z Nosepassem, Ash wybrał Treecko do walki z Geodude'em Roxanne, gdzie szybko przegrał. Brock podkreślił, że nawet jeśli Trawiaste ataki są silne przeciwko typowi Kamiennemu, Treecko nie miałby przewagi ze względu na to, że nie zna żadnego Trawiastego ruchu. W odcinku Mistrz wielkiej fali, był używany do walki z Brawlym. Udało mu się pokonać Machopa, lecz przegrał z Hariyamą, co oznaczało, że Ash przegrał mecz. W odcinku Witajcie Nuzleafy!, gdy on i inne Pokémony zostały oddzielone od swoich Trenerów, Treecko częstokroć wyśmiewał Corphisha, choć później zmienił się w celu pokonania Zespołu R. Treecko walczył z Hariyamą ponownie w odcinku Niezwykły gejzer i wygrał.

Treecko walczył z Shiftrym w odcinku Idziemy do Ciebie, Joy!, by uratować Siostrę Joy. W odcinku Co posiejesz jest tym co dostaniesz Ash ujawnia, że Shiftry zainspirował go i chciał nauczyć Treecko korzystania z Nasiennego Pocisku. Stało się rzeczywistością, gdy spotkali się Natashą i jej Grovyle'em, który pomógł Treecko nauczyć się ataku za pomocą nasion arbuza.

W odcinku Nadchodzi ziewanie, Treecko został użyty w bitwie Asha z Flannery. Został wybrany do walki ze Slugmą, ale został odwołany. Został wysłany ponownie do walki z Torkoalem Flannery, ale ostatecznie przegrał. W odcinku Gulpin w dół tymczasowo staje się gigantem wraz z dzikim Gulpinem, który od dłuższego czasu terroryzował duże miasto.

File-AshGrovyle
Grovyle
Rafi862Dodany przez Rafi862

Treecko przekształcił się w Grovyle'a w odcinku Exploud i wszystko jasne! podczas walki z Guy'em, którego Loudred rozwinął się w Explouda w tym samym czasie. Ash używał Grovyle'a niemal w każdej bitwie w Sali od jego rozwoju. Walczył ze Slakingiem Normana w odcinku Równowaga sił!, gdzie walcząc aktywował swoją zdolność. W odcinku Podniebna walka!, Grovyle walczył z Altarią Winony i wygrał, mimo niekorzystnej sytuacji typu, a później został użyty przeciwko Swellowowi Winony, ale przegrał. W odcinku Historia próżności jeszcze raz walczył z Altarią, tym razem należącą do członka Elitarnej Czwórki Hoenn, Drake'a. Z niesamowitą zdolnością skakania, Grovyle był w stanie zaatakować Altarię, gdy był w powietrzu, ale nie był w stanie jej pokonać. Został wysłany, by walczyć z Luvdisciem Juana w odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki. Był zdezorientowany Pocałunkiem i pobity, co powoduje poważne uszkodzenia i omdlenie w następnym odcinku.

Grovyle był używany wiele razy w Konferencji Ever Grande. Jego pierwsza bitwa nastąpiła w odcinku Pieśń zwycięstwa, gdzie nawiązał współpracę z Glalie Asha do walki przeciwko Quilavie i Charizardowi, i choć był w stanie pokonać Quilavę, przegrał z Charizardem, pozostawiając Glalie'ego samego. W odcinku Niełatwa decyzja walczył z Katie i jej Walreinem i wygrał mecz dla Asha. W następnej bitwie Asha w odcinku Wybieraj albo przegrasz! z łatwością pokonuje osłabionego Steelixa Morrisona, ale po zaciętej walce przegrał z Gligarem. W bitwie Asha z Tysonem w odcinku Na końcu drogi walczył z Metagrossem, ale nie był w stanie go pokonać, mimo że został osłabiony przez Swellowa.

Strefa Walk w Kanto

Ash Sceptile Overgrow
Sceptile aktywuje Zarastanie
Rafi862Dodany przez Rafi862

Grovyle walczył z Gretą i jej Hariyamą w odcinku Koło walki, ale został pokonany.

W odcinku Pokémon bez pary był zauroczony Meganium Siostry Joy i przekształcił się w Sceptile'a, by uratować ją, gdy wpadła w ręce Zespołu R. Jednak Meganium przyciągnął Tropius, a ta pozostawiła Sceptile'a ze złamanym sercem i nie mógł używać żadnych ruchów. Odzyskał możliwość korzystania z ataków w odcinku Zrywanie więzów, gdy uratował Asha z rąk Zespołu R używając Liściastego Ostrza. Następnie użył Szybkiego Ataku, by go złapać i Nasiennego Pocisku, aby złagodzić upadek. Był używany w walce Asha przeciwko Spenserowi w odcinku Miejsce z widokiem na bitwę, gdzie zdobył dla Asha Symbol Ducha po nauczeniu się nowego ruchu, Słonecznego Promienia.

W odcinku Strażnik Pokémon - Kryzys Deoxysa, Sceptile pomógł walczyć z dzikim Deoxysem. Później walczył w innym legendarnym Pokémonem w odcinku Wewnętrzny wróg, Regirockiem, gdy Ash został opętany przez złego ducha króla Pokélantydy.

W odcinku Jeszcze jedna runda walczył w finale Pokazów Terracotta z Blazikenem May. Bitwa zakończyła się remisem, a wstążka została podzielona przez niego na pół.

Ash zostawił Sceptile'a w laboratorium profesora Oaka przed wyjazdem do Sinnoh.

Sinnoh

Ash Sceptile AG
Sceptile w seriach Advanced Generation
Rafi862Dodany przez Rafi862
W odcinku Półfinałowa przeszkoda!, Sceptile Asha walczył z trzecim legendarnym Pokémonem, Darkraiem Tobiasa, w półfinale Konwaliowej Konferencji. Użył nowo nauczonego ataku, Burzy Liści, do zaatakowania Darkraia, ale został uderzony przez Lodowy Promień. Wkrótce Sceptile został potrącony przez Mroczną Próżnię i został uśpiony, ale był w stanie obudzić się niemal natychmiast, szokując Tobiasa, i pokonał Darkraia potężnym Liściastym Ostrzem. Jednak nie był w stanie pokonać drugiego Pokémona Tobiasa, Latiosa, którego Giga Wstrząs znokautował go.

Osobowość i cechy

Ash and Sceptile
Ash i Sceptile
Rafi862Dodany przez Rafi862

Od swojego debiutu, Sceptile znany był jako spokojny i opanowany. Prawie zawsze trzymał gałązkę z boku ust. Sceptile ma przytłaczającą dumę, podobną do Buizela, którą będzie bronić za wszelką cenę. Przed ewolucją w Sceptile'a wykazano, że drażnił inne Pokémony, zwłaszcza Corphisha, choć zawsze bronił i chronił je.

Ruchy

Ciekawostki

  • To jedyny starter z Hoenn, którego złapał Ash.
  • To jedyny Pokémon w całej lidze Sinnoh, który pokonał Darkraia Tobiasa.

Zobacz też

Więcej od Wikii

Losowa wiki