Fandom

Pokémon Wiki

Sawk Stephana

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sawk Stephana
ケニヤンのダゲキ Kenyan's Dageki
270px
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Stephan
Obecna lokalizacja Ze Sthphanem
Historia
Debiut Furia Klubowej Bitwy: Emolga Kontra Sawk!
539MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Sawk Stephana (jap. ケニヤンのダゲキ) to główny Pokémon Stephana. Debiutuje w odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!.

Historia

Sawk był wykorzystywany podczas turnieju Klubowych Bitew, w którym walczył przeciwko Emoldze Iris. Sawk okazał się kłopotliwym przeciwnikiem dla Emolgi, bo używał Walki Wręcz, by odeprzeć Przyciganie. Jednak atakując Emolgę, Sawk został sparaliżowany przez jej zdolność - Statyczność. Kiedy Emolga rozpoczęła używać Przyciągania, Sawk został zmuszony do zablokowania wszystkich serc Walką Wręcz, obniżając stopniowo jego obronę. W końcu paraliż spowodował, że Sawk był nieruchomy, pozwalając Emoldze pokonać go za pomocą jednej Elektro Zmiany.

Plik:Stephan and Sawk.png

Stephan używał Sawka jeszcze raz w konkursie Festiwalu Dzwonu Życzeń w odcinku Wspinaczka na Wieżę Sukcesu!. Jego trener próbował zdjąć jego pas, który był potrzebny w części polowania w konkursie, gdzie potrzebnym elementem Stpehana był Czarny Pas. Jednakże nie poddawał się tak łatwo. Później przebrał się za Audino Siostry Joy w części konkursu, co pomogło im dotrzeć do następnej części zawodów. Podczas końcowej części, Sawk pomógł odeprzeć ataki Pokémonów, które próbowały zdmuchnąć świecę Litwicka Stephana, kiedy dwójka wspięła się na Wieżę Mistralton. Dzięki pracy zespołowej, Stephan był w stanie wygrać konkurs.

Sawk ponownie pojawił się w Pora na Kluboeksplozję!, gdzie walczył na Turnieju Kluboeksplozja przeciwko Seismitoadowi Edmunda. Podczas ich walki padał deszcz. Seismitoad aktywował wówczas swoją zdolność - Giętki Nurt. Pomimo tego Sawk okazał się być znakomitym wojownikiem i pokonał przeciwnika, dzięki czemu Stephan awansował do drugiej rundy. W przerwie, Bianca podziwiała siłę Sawka, kiedy nagle podszedł do grupy ubiegłoroczny zwycięzca turnieju, Montgomery. Sawk został następnie przedstawiony rywalowi turnieju, Throhowi, który należał do Montgomery'ego. Na znak braku szacunku, Throh pchnął Sawka w drodze, gdy szedł, przez co Pokémon Stephana nachętniej powalczyłby z nim. Jednak Stephanowi udało się go uspokoić i powiedział, że czas na ich walkę przyjdzie. W Kluboeksplozja emocji!, Sawk zmierzył się i pokonał Pansage'a Cilana w drugiej rundzie. W I niech zwycięży najlepszy! mierzy się z Emboarem Bianci. Pokonuje go. Następnie w finale walczył z Throhem Montgomery'ego. Po długiej walce, Sawk pokonał swojego rywala, a Stephan został zwycięzcą turnieju.

W BW105 widać go, jak pokonał Gurdurra w trzeciej rundzie Konferencji Vertress. W BW106 Sawk był ostatnim stworkiem Stephana użytym w walce z Ashem. Pierwszym jego przeciwnikiem był Leavanny, gdzie podczas ich walki, okazał się silniejszy niż podczas Kluboeksplozji. Mimo aktywacji Roju Leavanny'ego, powstrzymywał jego ataki i nawet odparł Nożyce. Pokonał go Ciosem Karate. Jego drugim przeciwnikiem był Krookodile, który poniósł już szkody podczas starcia z Liepardem. Ich walka była walką wręcz, jednak w końcu Sawk został pokonany nowo nauczonym atakiem Krookodile, Powietrznym Asem, przez co Stephan odpadł z turnieju.

Osobowość i charakterystyka

Plik:Sawk Audino.png
Wierny swej normy gatunkowej, Sawk jest dedykowanym zawodnikiem i zawsze bierze walkę na serio. Wydaje się, że chroni swój czarny pas, ponieważ nie był tak skłonny dać go Stephanowi w części polowania w konkursie. Wydaje się, że nie przeszkadza my działanie lub ubieranie się jak ktoś inny i był nawet całkiem zadowolony z przebrania za Audino Siostry Joy i zrobił dobrą imitację w przebraniu w części tego samego konkursu. Sawk wydaje się być speszony, gdy czuje, że inny Pokémon ma brak szacunku do niego, jak widać w Pora na Kluboeksplozję!, gdy Throh Montgomery'ego wpadł na niego.

Ruchy

Sawk używa Podcięcie Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Walka Wręcz Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!
Mega Masa Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!
Podwójne Kopnięcie Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!
Podcięcie Wspinaczka na wieżę sukcesu!
Cios Karate Pora na Kluboeksplozję!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki