Fandom

Pokémon Wiki

Saturn (anime)

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Saturn

サターンSaturn

Plik:File-SaturnToxicroak.pngSaturn i Toxicroak
Płeć Mężczyzna
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Dowódca
Debiut Sekretna kula potęgi

Saturn jest jednym z dowódców Zespołu G.

Historia

Zadebiutował on w odcinku Sekretna kula potęgi , na końcu odcinka. On, wraz z innymi członkami Zespołu G, powiedział, że Jessie, James i Meowth nie nadają się na kradzież Kryształowej Kuli i mają kadrować Nando.

Saturn później pojawił się w odcinku Podróż w nieznane, wraz z Bronzorem. Udało mu się ukraść sześcian, który był pod strażą Unownów z Ruin Solaceon i przyniósł go ze sobą z powrotem do Centrali Zespołu G.

Saturn ponownie pojawił się w odcinku Zespół G wkracza do akcji z sześcianem, który, w pobliżu z meteorytami w Veilstone, przekształcił się w Klucz Włóczni. Później on i kilka członków ukradli meteoryty, a w czasie kradzieży spotkali Asha i grupę. Walczył z Brockiem i jego Croagunkiem własnym Toxicroakiem.

Pojawił się w odcinkach Zespół G znowu uderza i Kradzież zespołowa, wraz z Cyrusem, Jowisz i Mars. Ukradli Kryształową i Połyskującą Kulę z Centrum Badań Historycznych Miasta Celestic.

Ponownie pojawił się z Cyrusem, Jowisz i Charonem w odcinku Uchronić świat od dewastacji!, gdzie był na czele wykopalisk Szczytu Włóczni na Górze Coronet.

Saturn ponownie pojawił się w odcinku Brama do Ruin, wraz z Charonem, gdzie próbował zlokalizować ruiny Góry Coronet.

Saturn pojawił się także w finale z Zespołem G w trzech odcinkach: Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka!. Podczas ostatecznej bitwy, jego Toxicroak został pokonany przez Croagunka. Po przejściu Cyrusa przez portal stworzony przez Dialgę i Palkię, Saturn uświadomił sobie, że Cyrus wykorzystał go i innych, aby osiągnąć własne cele. Następnie został aresztowany wraz z Mars i Jowisz przez pana Ciacho i, w przeciwieństwie do Mars, wiedział, że Zespół G rozpadł się.

Pojawił się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Pokémony

Plik:Saturn's Bronzor.png Bronzor

Bronzor debiutuje w odcinku Podróż w nieznane, gdzie kierował Saturna i jego oddział przez Ruiny Solaceon. Był on również odpowiedzialny za zmylenie Unownów mieszkających w ruinach, w wyniku którego zdziczały.

Następnie pojawił się w odcinku Zespół G znowu uderza, gdzie Bronzor zagrał rolę w planie Zespołu G, by ukraść Połyskującą Kulę poprzez wprowadzenie bezpieczeństwa. Wtedy został pokonany przez Garchompa Cynthii.

Bronzor zna takie ataki jak: Błysk, Promień Pomieszania, Teleport i Hipnoza.

Debiut Podróż w nieznane
Plik:Saturn's Toxicroak.png Toxicroak
Główny artykuł: Toxicroak Saturna

Jego debiut nastąpił w odcinku Zespół G wkracza do akcji. Pokonał Croagunka Brocka i od tej pory są swoimi rywalami.

W odcinku Zespół G znowu uderza pomógł Saturnowi ukraść Kulę i znów pokonał Croagunka.

W Kradzież zespołowa walczył u boku Purugly Mars i kilku Golbatów. Pokonał Chimchara Asha. Ponownie pojawił się w odcinku Brama do Ruin.

Wystąpił w odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka!. Pokonał Electivire'a Gary'ego i Umbreona, lecz potem znokautował go Croagunk Brocka.

Debiut Zespół G wkracza do akcji

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki