Fandom

Pokémon Wiki

Sandslash

3047stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
027MS.png Sandshrew
Pokémon
Nidoran♀ 029MS.png
#028
Generacja I
Sandslash
サンドパン Sandpan
028MS.png
Sandslash.png
Sandslash
Sandslash Alola.png
Sandshrew Alolański

Pokémon Pancernik
Typy
Ziemia
Sandslash
LódStal
Sandslash Alolański
Zdolności
Piaskowa Zasłona Piaskowy Pęd
Ukryta Zdolność

Płaszcz Przeciwśniegowy
Sandslash Alolański
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
29,0* kg
55,0* kg
1,0* m
1,2* m
Statystyki
HP
75
Atak
100
Obrona
110
Sp. Atak
45
Sp. Obrona
55
Szybkość
65
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06.png F028.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Sandslash

Sandslash (jap. サンドパン) to Pokemon Pancernik, ewoluuje z Sandshrew na poziomie 22 i jest ostateczną formą tego gatunku.

Biologia

Fizjologia

Sandslash to Pokemon pancernik typu Ziemia, przypomina on żółtego pancernika z mnóstwem brązowych kolców. Ma również białe, długie, ostre pazury których używa podczas walki.

Środowisko naturalne

Sandslash występuje w wielu miejscach, można go spotkać w lasach, górach, jaskiniach oraz na łąkach.

Sandslash Alolański

Sandshrew Alolański z ośnieżonych gór przekształca się w Alolańskiego Sandslasha, którego kolczaste plecy są pokryte lodem. Dzięki lodowatej powłoce, te lodowate kolce są duże i ostre. Sandslashe Alolańskie ukrywają się w śniegu, gdy pojawiają się silni wrogowie, zostawiając jedynie odsłonięte igły, będąc gotowym do starcia.

Masa lodu obejmująca jego korpus, czyni Sandslasha Alolańskiego cięższego niż normalny sandslash, a to powoduje, że jest mniejszy. Jednak na polach śniegu i na lodzie, poruszają się tworząc ścieżki swoimi pazurami, więc są w stanie poruszać się z szybkością.

Drobinki śniegu wyrzucone przez ruchy Sandslasha Alolańskiego są tak piękne, że wiele fotografów pokonuje ośnieżone szczyty, aby uchwycić ten moment. Jednak Sandslash Alolański żyje głęboko w górach, a tam jest bardzo niebezpiecznie, więc nie wolno tam się wspinać bez zezwolenia.

Ewolucja

Sandshrew ewoluuje w Sandslasha na poziomie 22, Sandslash jest ostateczną formą Sandshrew.

027.png028.png

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki