Fandom

Pokémon Wiki

Salvador

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Salvador.png

Salvador

Salvador jest Trenerem Pokémon z Cherrygrove. Był pierwszym przeciwnikiem Asha w Srebrnej Konferencji.

Salvador pojawił się w odcinku Zapłonął znicz!, gdzie walczył przeciwko Ashowi. Komputer losowo wybrał Asha, by zaczął mecz i Salvador wysłał swojego Furreta do bitwy z Pikachu Asha.

Furret okazał się bardzo wymagającym przeciwnikiem. Używał swojej prędkości do unikania ataków Pikachu i zmylił go, używając w kółko Tunelu. W końcu Ash kazał Pikachu wskoczyć na plecy Furreta, gdzie użył Elektrycznego Szoku, by pokonać Furreta i Ash zdobył zwycięstwo.

Nie wiadomo, czy Salvador wygrał dwie pozostałe walki i dlatego nie wiadomo czy przeniósł się do Srebrnej Konferencji.

Pokémony

Slavador's Furret.png Furret

Salvador używał Furreta w walce z Pikachu Asha w Srebrnej Konferencji. Furret okazał się bardzo wymagającym przeciwnikiem. Używał swojej prędkości do unikania ataków Pikachu i zmylił go, używając w kółko Tunelu. W końcu Ash kazał Pikachu wskoczyć na plecy Furreta, gdzie użył Elektrycznego Szoku, by pokonać Furreta i Ash zdobył zwycięstwo.

Furret zna takie ruchy jak: Podwójny Zespół, Prędkość, Tunel i Taran.

Debiut Zapłonął znicz!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki