Fandom

Pokémon Wiki

Sally

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Young Sally.png

Sally pojawiła się w odcinku Zaginiony świat Gothitelle!.

Sally jest młodą dziewczyną, która po raz pierwszy pojawiła się, kiedy spotkała Asha i jego przyjaciół na promie, który jest prowadzony przez nią i jej ojca. Prom podróżuje do Castelii. Przyjaźni się z Gothitelle, która pomaga jej.

Plik:Sally.png

Młoda Sally, którą spotkał Ash, była tylko iluzją stworzoną przez Gothitelle. Prawdziwa Sally to faktycznie kobieta, którą poznał wcześniej w Poké Sklepie. Wraca na most, aby spróbować zatrzymać Gothitelle przed atakami na grupę. Wszyscy są w szoku, ale następnie Sally zaczyna wyjaśniać pewne rzeczy.

Gdy most został zbudowany, jej ojciec był zmuszony do zamknięcia swojej działalności promowej, która nie będzie już potrzebna. Sally zaprasza Gothitelle do życia z nimi. Kiedy Sally dorasta, opuszcza swój dom i Gothitelle. Gothitelle była tym zdenerwowana i zostawiła jej dom. Później Sally i Gothitelle pogodziły dzielące ich różnice i zgodziły się, by ludzie mogli przechodzić przez most. Gothitelle następnie znika w tajemniczych okolicznościach po pożegnaniu z Sally.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Gothitelle
200pxDebiut: Zaginiony świat Gothitelle! Gothitelle jest dobrą przyjaciółką Sally od czasu, kiedy była małą dziewczynką. Pomagała jej i jej ojcu prowadzić działalność promową przed stworzeniem mostu. Poszła mieszkać z Sally po tym jak firma ojca została zamknięta. Sally ostatecznie dorasta i opuszcza dom. Gothitelle była zasmucona, kiedy odeszła i udała się z powrotem na most.

Gothitelle stworzyła mgłę wokół mostu, by zniechęcić ludzi do przekraczania go. Jednak Ash, Iris i Cilan weszli na most i Gothitelle zaatakowała ich. Następnie tworzy iluzję Sally i jej ojca. Grupa jest zdezorientowana, gdy pojawia się ta sama Gothitelle, która atakowała ich, lecz jest miła i przyjazna w stosunku do nich. Podczas gdy iluzja przekonuje ich, Cilan czuje, że coś jest nie tak.

Później Gothitelle pojawia się na moście, gdzie atakuje ich jeszcze raz. To wtedy pojawia się prawdziwa Sally i zatrzymuje ją. Gothitelle była szczęśliwa po spotkaniu starej przyjaciółki i usuwa mgłę z mostu. Następnie tajemniczo znika.

Ataki
Psychopromień, Ochrona, Podwójny Zespół i Psychiczny Cios

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki