Fandom

Pokémon Wiki

Sala Trovita

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sala Trovita
250px
ユズジム Yuzu Gym
Informacje
Lokalizacja Wyspa Trovita
Lider Rudy
Odznaka Odznaka Żelaznej Muszli
Wyzwanie Testu ataku, bitwa 3-na-3
Region Pomarańczowy Archipelag
250px
Pole bitwy

Sala Trovita jest oficjalną Salą na Wyspie Trovita. Liderem Sali jest Rudy. Trenerzy, którzy go pokonają, otrzymują Odznakę Żelaznej Muszli.

Sala Trovita pojawia się tylko w odcinku Misty spotyka wielbiciela. W tym odcinku, Ash Ketchum wyzwał Rudy'ego na formalną bitwę w sali.

Trovita jest otoczona przez duże kamienie, które powstały miliony lat temu, kiedy na wyspie wzrosła z oceanu. Odznaka Żelaznej Muszli odzwierciedla unikalne cechy wyspy. Trovita Wyspa jest domem dla trzeciego członka Pomarańczowej Załogi, Rudy'ego i jego siostra Mahri. Siłownia Trovita jest dużym stadionem.

Jest to dwupiętrowy budynek, który przypomina Centrum Pokemon. Na pierwszym piętrze jest gigantyczny parkiet taneczny / siłownia dla Pokémonów Rudy'ego. Na wybrzeżu są też słupy wystające z wody, które Rudy wykorzystuje jako areny walki.

Podobnie jak wszystkie siłownie n Pomarańczowym Archipelagu, Siłownia Trovita wykonuje unikalny styl walki. Przed wyzwaniem Lidera, Rudy'ego, trener musi powalić lub zniszczyć kolejne cele jako pierwszy test. Kwalifikacja odbywa się na łodzi podróżującej w dół rzeki po Trovita. Strącenie wszystkich celów będzie uprawniać rywala do walki z Rudym.

Formalne bitwy z siłowni są prowadzone na zewnątrz, na wysokim filarze. W walce, trenerzy używają trzech Pokémonów. Pokémony Rudy'ego będą tego samego typu jak rywala. Wszystkie zostały przeszkolone w zakresie tańca. Rudy używa niekonwencjonalne umiejętności swojego Pokémona.

Sale na Pomarańczowym Archipelagu
Coraleye badge.png MikanSearuby badge.png ŚrodkaSpikeshell badge.png TrovitaJadestar badge.png Kumquat
Plik:FileWinnerTrophy.png Stadion Pummelo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki