Fandom

Pokémon Wiki

Sala Sunyshore

3139stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sala Sunyshore
Sala Sunyshore
ナギサジム Nagisa Gym
Informacje
Lokalizacja Miasto Sunyshore
Lider Volkner
Odznaka Odznaka Latarni
Dominujący typ Elektryczny
Region Sinnoh
File-Sunyshore Gym field.png
Pole bitwy

Sala Sunyshore jest oficjalną Salą w Sunyshore. Jest ona oparta na Pokémonach Elektrycznych. Liderem Sali jest Volkner. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Latarni Morskiej.

Ash pierwszy raz walczył tutaj z Flintem w odcinku Flint wkracza do akcji! Do walki użył Buizela, Pikachu i Infernape'a. Flint użył tylko Infernape'a, który pokonał wszystkie 3 Pokemony Asha. Ta bitwa zainspirowała do walk Volknera, który dotychczas rozdawał odznaki za darmo.

Ich walka rozpoczęła się w następnym odcinku. Ash użył Grotla, a Volkner wybrał Luxraya. Ich walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł Wieżę Sunys hore i tym samym odciął miasto od prądu.

Niestety sala była częściowo zniszczona i na walkę o odznakę trzeba było poczekać. Po Wielkim Festiwalu Ash zmierzył się z Liderem w odcinku Ósmy cud Sinnoh!   

Do walki Ash użył Grotla, Pikachu i Infernape'a, a Volkner Luxraya, Electivire'a i Jolteona. Ash wygrał i tym samym zdobył swoją ostatnią, ósmą odznakę, co dawało mu awans do Ligi Sinnoh.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki