FANDOM

Sala Sunyshore
Sala Sunyshore
ナギサジム Nagisa Gym
Informacje
Lokalizacja Miasto Sunyshore
Lider Volkner
Odznaka Odznaka Latarni
Dominujący typ Elektryczny
Region Sinnoh
File-Sunyshore Gym field.png
Pole bitwy

Sala Sunyshore jest oficjalną Salą w Sunyshore. Jest ona oparta na Pokémonach Elektrycznych. Liderem Sali jest Volkner. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Latarni Morskiej.

Ash pierwszy raz walczył tutaj z Flintem w odcinku Flint wkracza do akcji! Do walki użył Buizela, Pikachu i Infernape'a. Flint użył tylko Infernape'a, który pokonał wszystkie 3 Pokemony Asha. Ta bitwa zainspirowała do walk Volknera, który dotychczas rozdawał odznaki za darmo.

Ich walka rozpoczęła się w następnym odcinku. Ash użył Grotla, a Volkner wybrał Luxraya. Ich walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł Wieżę Sunys hore i tym samym odciął miasto od prądu.

Niestety sala była częściowo zniszczona i na walkę o odznakę trzeba było poczekać. Po Wielkim Festiwalu Ash zmierzył się z Liderem w odcinku Ósmy cud Sinnoh!   

Do walki Ash użył Grotla, Pikachu i Infernape'a, a Volkner Luxraya, Electivire'a i Jolteona. Ash wygrał i tym samym zdobył swoją ostatnią, ósmą odznakę, co dawało mu awans do Ligi Sinnoh.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki