FANDOM

Sala Nacrene

シッポウジムShippou Gym

250px
Lokalizacja Miasto Nacrene
Lider Sali Lenora
Odznaka Odznaka Podstaw
Dominujący typ Normalny
Region Unova
250px
Pole bitwy

Sala Nacrene jest oficjalną Salą w Mieście Nacrene. Jest ona oparta na Pokémonach typu Normalnego. Liderką Sali jest Lenora. Trenerzy, którzy ją pokonają, otrzymują Odznakę Podstaw.

Plik:Nacrene Gym Library.png
Sala Nacrene znajduje się na terenie Muzeum Nacrene. Muzeum jest dość zabytkowym budynkiem i oferuje szereg eksponatów, takich jak skamieniałości, szkielety, zbroję rycerską i grobowce. Hawes jest wice-kuratorem muzeum. Z tyłu biblioteki potrzebny jest kod, aby dostać się do innej biblioteki z wieloma różnymi książkami. Tutaj Lenora testuje Trenerów, aby zobaczyć, jakiego są rodzaju. Wskazuje na książkę, która odsłania schody na salę, i Trener, w zależności od czytania działań Lenory, będzie próbował odczytać lub wyszukać innej książki. Po znalezieniu właściwej książki, trener staje do bitwy z liderką. Pole bitwy jest normalnym, podstawowym terenem. W odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene! Yamask sieje spustoszenie w muzeum.

W odcinku Bitwa według Lenory!, Ash, Iris, Cilan, Hawes i Lenora udali się na salę, gdzie Ash walczył i przegrał. Ash walczył z liderką ponownie w odcinku Rewanż w Sali Nacrene!, gdzie w końcu wygrał, zyskując Odznakę Podstaw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki