Fandom

Pokémon Wiki

Sala Nacrene

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sala Nacrene

シッポウジムShippou Gym

250px
Lokalizacja Miasto Nacrene
Lider Sali Lenora
Odznaka Odznaka Podstaw
Dominujący typ Normalny
Region Unova
250px
Pole bitwy

Sala Nacrene jest oficjalną Salą w Mieście Nacrene. Jest ona oparta na Pokémonach typu Normalnego. Liderką Sali jest Lenora. Trenerzy, którzy ją pokonają, otrzymują Odznakę Podstaw.

Plik:Nacrene Gym Library.png
Sala Nacrene znajduje się na terenie Muzeum Nacrene. Muzeum jest dość zabytkowym budynkiem i oferuje szereg eksponatów, takich jak skamieniałości, szkielety, zbroję rycerską i grobowce. Hawes jest wice-kuratorem muzeum. Z tyłu biblioteki potrzebny jest kod, aby dostać się do innej biblioteki z wieloma różnymi książkami. Tutaj Lenora testuje Trenerów, aby zobaczyć, jakiego są rodzaju. Wskazuje na książkę, która odsłania schody na salę, i Trener, w zależności od czytania działań Lenory, będzie próbował odczytać lub wyszukać innej książki. Po znalezieniu właściwej książki, trener staje do bitwy z liderką. Pole bitwy jest normalnym, podstawowym terenem. W odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene! Yamask sieje spustoszenie w muzeum.

W odcinku Bitwa według Lenory!, Ash, Iris, Cilan, Hawes i Lenora udali się na salę, gdzie Ash walczył i przegrał. Ash walczył z liderką ponownie w odcinku Rewanż w Sali Nacrene!, gdzie w końcu wygrał, zyskując Odznakę Podstaw.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki