FANDOM

Sala Kumquat to oficjalna sala na wyspie Kumquat. Liderką sali jest Luana. Trenerzy, którzy ją pokonają, otrzymują Odznakę Nefrytowej Gwiazdy.

Opis

Sala nie tylko pełni rolę stadionu, ale jest także dużym hotelem, znanym jako Hotel Kumquat. Wszyscy wyzywający zostają automatycznie zakwaterowani w hotelu i mają zagwarantowany darmowy pobyt. Wewnątrz, na pierwszym piętrze, zlokalizowana jest siłownia, w której trenerzy mogą zostawić swoje Pokémony, aby popracowały nad swoją formą. Obok sali tanecznej znajduje się pole bitwy, gdzie liderka walczy z wyzywającymi. Za salą/hotelem znajduje się jacuzzi, w którym trenerzy mogą zrelaksować się.

Liderką sali jest Luana. Bitwa z nią odbywa się się w formacie podwójnej walki, lecz kończy się wtedy, gdy przynajmniej jeden z Pokémonów będzie niezdolny do bitwy. Trener, którego oba Pokémony wciąż będą w stanie walczyć, zostanie uznany za zwycięzcę. Jeśli wyzywający pokona liderkę sali, otrzyma Odznakę Nefrytowej Gwiazdy.

Historia

Sala Kumquat pojawia się w odcinku Podwójne kłopoty. Tutaj Ashowi udało się pokonać Luanę w podwójnej bitwie, używając Pikachu i Charizarda przeciwko Alakazamowi i Marowakowi liderki, dzięki czemu zdobył swoją czwartą i ostatnią odznakę Ligi Pomarańczowej - Odznakę Nefrytowej Gwiazdy.

Pokémony

Poniżej znajduje się lista Pokémonów używanych podczas walk w sali Kumquat:

Zobacz też

Liga Pomarańczowa
Coral-Eye Badge
Liderka Sali
Cissy
Sala Mikan
Sea Ruby Badge
Lider Sali
Danny
Sala Środka
Spike Shell Badge
Lider Sali
Rudy
Sala Trovita
Jade Star Badge
Liderka Sali
Luana
Sala Kumquat
Winner Trophy
Najwyższy Lider Sali
Drake
Stadion Pummelo