Fandom

Pokémon Wiki

Sala Canalave

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sala Canalave

ミオジムMio Gym

File-CanalaveG.png
Lokalizacja Canalave
Lider Sali Byron
Odznaka Odznaka Kopalni
Dominujący Typ Stal
Region Sinnoh
File-CanalaveGym2.png
Pole bitwy

Sala Canalave jest oficjalną salą w mieście Canalave. Jest ona oparta na Pokémonach Stalowych. Liderem Sali jest Byron. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Kopalni.

W odcinku Damy sobie z nimi radę!, Ash stoczył bitwę przeciwko Byronowi. Na początku miał przewagę, pokonując Bronzora lidera Chimcharem. Następnie to Byron wysunął się na prowadzenia, z łatwością pokonując Buizela swoim Steelixem. Ash wysłał ponownie Chimchara, który pokonał Steelixa. Byron ostatecznie wysłał swojego Bastiodona, który znokautował ognistego Pokémona. Ash następnie wysłał swojego ostatniego stworka, Gliscora, który pokonał przeciwnika, a Ash wygrał swoją szóstą odznakę w regionie Sinnoh.

W pozostałych pomieszczeniach siłowni istnieje wiele skał i skamieniałości, które zostały zebrane przez Byrona, w tym gigantyczna skamieniałość Anoritha, którą próbował ukraść Zespół R. Istnieją także prehistoryczne Pokémony w innych pomieszczeniach, takie jak Omastar, Omanyte, Kabuto, Kabutops, Cradily czy Armaldo.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki