FANDOM

Sabrina jest Liderką Sali w Safranii. Specjalizuje się w Pokémonach Psychicznych, daje Odznakę Bagna Trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Sabrina była czwartym Liderem, którego spotkał Ash. Wyzwał ją początkowo w odcinku Abra i psychiczny nokaut i miał z nią rewanż w odcinku Haunter kontra Kadabra.

Sabrina odziedziczyła psychiczną energię od ojca, który miał zdolność do teleportacji z miejsca na miejsce, jak również telekinezy. Objawia się to, kiedy była młoda i szybko okazało się, że umiejętności Sabriny przekroczyły umiejętności jej ojca. Była ona w stanie użyć paranormalnych zdolności do wielu rzeczy, np.: teleportacji, telepatii, psychokinezy i transmutacji.

Gdy jej moc wzrosła, ona coraz bardziej obsesyjnie się rozwijała. Stała się mniej emocjonalna, wykorzystując zdolności do celów destrukcyjnych. Spowodowało to głęboki psychologiczny rozłam. Emocje przeniosła w odrębną osobowość - młodą dziewczynę (lalkę), która objawia się jako marionetka. Umysł Sabrina został zimny - kobieta zrogowaciała się z pragnieniem władzy i dziewczynką, która po prostu chciała się bawić.

Sabrina stał się Liderką Sali Safranii i włączyła ją do instytutu, gdzie człowiek może rozwijać swoje medium i uprawnienia. Ash kierował się do Safranii jeden dzień, nieświadomy tego, że był obserwowany przez Sabrinę. Młoda dziewczynka wykorzystała swoje zdolności psychiczne, aby uratować Asha i jego przyjaciół z rąk Zespołu R. Następnego dnia, mimo ostrzeżeń od tajemniczego mężczyzny, Ash wyzwał Sabrinę do walki i przegrał sromotnie. Sabrina użyła swych mocy, aby zmniejszyć Asha i jego przyjaciół, ale zostali uratowani przez człowieka. Ostrzegł, że tylko Pokémon typu Duch może pokonać Psychiczny typ.

Ash postanowił złapać Pokémona Ducha. Po wyprawie do Lawandii, Ash wrócił z Haunterem. Ash wyzwał Sabrinę do rewanżu, jednak Haunter powędrował gdzieś indziej. Ashowi udało się uciec przed gniewem Sabriny, został uratowany przez tajemniczego mężczyznę raz jeszcze, ale Brock i Misty przekształcili się w lalki i umieszczeni zostali w domku dla lalek, gdzie spotkali się matką Sabriny w tej samej sytuacji.

Po rozmowie z mężczyzną, który okazuje się być ojcem Sabriny, Ash powrócił jeszcze raz, by walczyć, a podczas meczu, Haunter figlarnie dręczył Sabrinę. Wybryki Hauntera zachwyciły Sabrinę tak bardzo, że nie była już w stanie pomieścić swoich emocji i zaczęła się śmiać. To spowodowało, że dwie osobowości z powrotem scaliły się w jedność. Ash został uznany za zwycięzcę meczu i młody człowiek zdobył Odznakę Bagna. Haunter zdecydował się pozostać z Sabriną, a jej rodzina zjednoczyła się.

Pokémony

Sabrina Kadabra.png
Abra → Kadabra
EP024.png
Haunter
Liderzy Sal w regionie Kanto
Boulder Badge.png
Brock
Marmoria
Cascade Badge.png
Misty
Azuria
Thunder Badge.png
Por. Surge
Orania
Rainbow Badge.png
Erika
Prizmania
Soul Badge.png
Koga
Parmania
Marsh Badge.png
Sabrina
Safrania
Volcano Badge.png
Blaine
Cinnabar
Earth Badge.png
Giovanni
Wertania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki