FANDOM

Lillie i jej bajajeczne wyzwanie! to 8. odcinek serii Słońce i Księżyc, ogólnie 951. Poza Japonią jest on 8. odcinkiem dwudziestego sezonu anime Pokémon.

Opis

Dyrektor Oak przypisuje klasie Asha specjalny projekt: opiekę nad jajem Pokémona. Wkrótce bohaterowie zdają sobie sprawę, że ktoś będzie musiał zabrać je po szkole do domu - Mallow sugeruje Lillie. Dziewczynka jest przez chwilę oszołomiona, ale wkrótce zgadza się, mając nadzieję, że przełamie swój strach przed dotykaniem Pokémonów. Ash pomaga jej zabrać jajo do jej domu, który jest ogromną posiadłością z własnym polem bitwy. Gdy Ash rzuca wyzwanie jej lokajowi, jaju zagraża głodny Salandit. Bez chwili namysłu Lillie decyduje się je chronić.

Streszczenie

W Pokémonowej Szkole Pokémony bohaterów bawią się ze sobą. Najbardziej aktywna okazuje się Togedemaru, która toczy się na Pikachu, po czym wyskakuje w powietrze i uderza Asha i Kiawe. Następnie kieruje się w stronę Lillie, ale Mallow odsuwa ją na bok. Togedemaru w końcu uspokaja się, gdy przybywa profesor Kukui. Mężczyzna zaprowadza klasę do Samsona Oaka, który przygotował dla nich specjalny projekt. W swoim gabinecie pokazuje bohaterom dwa jaja Pokémonów. Jedno z nich to to, które Ash przywiózł z sobą z Kanto, natomiast drugie zostało znalezione na górze Lanakila. Samson Oak prosi uczniów o opiekę nad jednym z nich, podczas gdy sam zajmie się drugim. Profesor Kukui mówi, że wiele ich to nauczy, ponieważ jest to dobre doświadczenie. Dyrektor daje im szansę wyboru jaja, które mają zamiar wychować. Lillie wybiera białe jajo, ponieważ podoba jej się jego wzór.

Mallow proponuje, aby Lillie dotknęła jajo, mówiąc, że jaja nie są w stanie się poruszyć, ale gdy dziewczynka zamierza to zrobić, nieoczekiwanie jajo drga. Uczniowie dyskutują nad tym, co zrobić z jajem w nocy, ponieważ nie mogą zostawić go w klasie. Wszyscy zgadzają się zabrać je ze sobą do domu. Mallow sugeruje jednak, by zrobiła to Lillie, mając nadzieję, że ta zdoła przełamać swój strach przed dotykaniem Pokémonów. Dziewczynka zgadza się, a całemu zajściu przygląda się dziki Salandit. Po zakończeniu zajęć bohaterowie rozchodzą się w różnym kierunku. Ash obiecuje upewnić się, że jajo i Lillie bezpiecznie dotrą do domu. Po chwili pod szkołę przyjeżdża limuzyna, która zabiera Lillie i Asha do domu dziewczynki. Po przybyciu na miejsce wita ich lokaj Hobbes. Mężczyzna prosi, by Pikachu pozostał na zewnątrz, ale Lillie zgadza się wpuścić go do środka. Po przeprosinach za swój błąd Hobbes wyjaśnia, że ​​zwykle nie pozwala Pokémonom wchodzić do rezydencji, ponieważ Lillie się ich boi.

Lillie wyjaśnia, że budynkiem został zbudowany plac zabaw w ogrodzie dla Pokémonów, aby mogła oglądać je z bezpiecznej odległości. Następnie pokazuje Ashowi swój pokój, gdzie decyduje się umieścić jajo na kanapie. Po sprawdzeniu informacji w książce o jajach, kładzie na sofie trzy poduszki, aby było mu wygodnie. Ash zauważa zdjęcie na pobliskim biurku, ma którym młodsza Lillie trzyma Lillipupa, i zastanawia się, dlaczego teraz boi się dotykać Pokémonów. Dziewczynka jednak nie może sobie przypomnieć, jak to się stało. Hobbes nie zna wszystkich faktów, ale opowiada o tym, że kiedyś Lillie mieszkała z matką, a po powrocie do rezydencji zaczęła bać się Pokémonów. Następnie wyjaśnia, że ​​ludzie na zdjęciu obok Lillie to jej matka oraz brat. Po chwili do pokoju wchodzi jedna z pokojówek, przynosząc herbatę i ciastka. Podczas jedzenia Ash sugeruje Lillie, że powinni zacząć trenować nad przełamaniem jej strachu.

Ash podejmuje kilka prób, aby Lillie dotknęła któregoś z Pokémonów, zaczynając od Pikachu, a po nim próbując ze śpiącym Rowletem. Żadna jednak nie kończy się sukcesem, więc chłopiec decyduje się spróbować z Rotom Dexem, lecz i tym razem nie udaje się dziewczynce pokonać swoich obaw. W tej chwili nad balkonem przelatuje Butterfree. Lillie wyjaśnia, że ​​dzikie Pokémony często tu przychodzą, po czym sięga po jedzenie dla niego, ujawniając, że dla każdego Pokémona ma inną karmę. Ash wygląda w stronę ogrodu i zauważa mnóstwo bawiących się tam Pokémonów. Tymczasem, przy wejściu do rezydencji, pokojówka otwiera drzwi i spotyka Mallow i Bounsweet, które przyszły sprawdzić, co u Lillie. Po chwili Ash dostrzega pole bitwy. Jest chętny do walki, ale brakuje mu przeciwnika. Lillie sugeruje Hobbesa, ponieważ jest on jednym z najlepszych strategów wśród jej personelu.

Lillie obserwuje z balkonu walkę pomiędzy Ashem a Hobbesem. Ash postanawia walczyć Rowletem, gdy Hobbes wystawia swojego Oricorio. Rotom dostarcza chłopcu dane na temat nieznanego mu Pokémona, po czym starcie się rozpoczyna. Rowlet atakuje Listowiem, lecz zostaje trafiony Tańcem Odsłonięcia. Podnosi się i używa Akcji, ale Oricorio korzysta z Lustrzanego Odbicia, powodując zderzenie ataków. Przy drugim takim zderzeniu Rowletowi udaje się skontrować ruch Oricorio. Potem próbuje zaatakować Dziobaniem, zanim przeciwnik użyje Tańca Odsłonięcia, ale Oricorio unika jego ruchu. Następnie wystrzeliwuje swój atak, przed którym Rowlet jest także zrobić unik. Lillie wchodzi do środka, żeby sprawdzić, co z jajem. Bitwa kończy się, gdy Oricorio wprowadza w zamęt Asha, Pikachu, Rotoma i Rowleta za pomocą Tańca Chaosu, a następnie pokonuje przeciwnika Dwuklaskiem, a ten ląduje na głowie Mallow.

Mallow ujawnia, że przyszła do Lillie, martwiąc się o nią. Po chwili uwagę wszystkich skupia krzyk dziewczynki. Okazuje się, że to Salandit zbliża się do jajka, próbując je zabrać, podczas gdy przestraszona Lillie cofa się. Pokémon skacze w powietrze, by zaatakować, ale dziewczynka dzielnie ochrania jajo. Zaraz potem zjawiają się pozostali. Widząc Salandita, Rotom dostarcza Ashowi informacji na jego temat. Salandit przystępuje do ataku, ale Ash nakazuje Pikachu użyć Szybkiego Ataku, a Oricorio myli go Tańcem Chaosu, po czym Rowlet wyrzuca go za balkon za pomocą Akcji. Salandit wycofuje się, a gdy wszyscy sprawdzają, co z Lillie, zauważają, że dotyka jaja. Uświadamia sobie, że jej próby ochrony jaja pomogły częściowo pokonać jej strach, ale wciąż boi się dotknąć Pikachu.

Najważniejsze wydarzenia

  • Lusamine (tylko na zdjęciu), Gladion (tylko na zdjęciu) i Hobbes pojawiają się po raz pierwszy.
  • Oricorio (Styl Pompon) pojawia się po raz pierwszy.
  • Samson Oak daje Ashowi i jego kolegom z klasy jajo Pokémona, którym Lillie zgadza się zaopiekować.
  • Okazuje się, że Rowlet Asha zna Akcję i Dziobanie.
  • Okazuje się, że strach Lillie przed Pokémonami jest wynikiem traumatycznego przeżycia z udziałem jej matki, którego nie pamięta.
  • Lillie odrobinę pokonuje swój strach przed Pokémonami, będąc w stanie dotknąć powierzonego jej jaja.

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Salandita, zarówno w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP951 Dare da
), jak i międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP951 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Kato
  • Scenariusz: 面出明美 Akemi Omode
  • Scenorys: 関野昌弘 Masahiro Sekino
  • Reżyser: 関野昌弘 Masahiro Sekino
  • Animator: 香月麻衣子 Maiko Katsuki, 村田理 Satoshi Murata

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

Wpadki

  • Kiedy Lillie próbuje dotknąć jajo Pokémona w klasie, amulet Lany jest znacznie mniejszy niż zwykle.
  • Kiedy Ash patrzy na zdjęcie Lillie, na jego plecaku brakuje białych suwaków.
  • Kiedy pokojówka Lillie wchodzi do pokoju, Ash nie ma Bransolety-Z.
  • Kiedy Ash i jego Pokémony zostają dotknięci Tańcem Chaosu, spód nogawek Asha jest tego samego koloru, co całe spodnie, a nie koloru czerwonego.

Poké Problem

Poniżej znajduje się sekcja Poké Problemu przedstawionego w tym odcinku, wraz z dodatkową sceną, które pojawiają się wyłącznie podczas japońskiej emisji tego odcinka. Tym razem to Lillie zadaje pytanie.

Zdjęcie Problem Dodatkowa scena
EP951 Poké Problem "Jaki Pokémon odwiedzi mój dom?" EP951 Extra scene
Butterfree Bewear
Comfey Tapu Koko

W dodatkowej scenie Hobbes, widząc Lillie bez żadnych obaw opiekującą się jajem, proponuje jej zajęcie się sześcioma innymi jajkami. Gdy dziewczynka podchodzi do nich, okazuje się, że jest to w rzeczywistości Exeggcute. Lillie jest przerażona, a Hobbes przeprasza ją.

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP951?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia mar 14, 2018, o godzinie 15:36.
Oddanych głosów: 1

Zobacz też