Fandom

Pokémon Wiki

Słoneczny Promień

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Słoneczny Promień to atak typu trawiastego.

Użytkownik gromadzi światło słoneczne, a następnie wystrzeliwuje je.

Metody używania ataku

Bulbasaur

Bulbasaur skupia światło w bulwie, a niebieskie lub białe światło wylatuje z niej na przeciwnika.

Gloom

Gloom zbiera światło słoneczne w środku kwiata na głowie. Po zakończeniu gromadzenia światła, świeci się na biało. Wreszcie, pojawia się kula światła i Gloom strzela biały, promieniem z kuli w przeciwnika.

Ivysaur

Ivysaur zbiera światło słoneczne w kwiecie na plecach, celując w przeciwnika i wystrzeliwując białe lub zielone światło w przeciwnika. Czasami, gdy wiązka jest zrobiona, cały kwiat świeci białym kolorem.

Venusaur

Wnętrze kwiatu z tyłu Venusaura świeci na biało, gdy światło słoneczne jest gromadzone w nim. Następnie Venusaur strzela białym promieniem z kwiata w przeciwnika. Czasami, gdy wiązka jest gotowa, cały kwiat świeci białym kolorem.

Sunflora

Jeden po drugim, płatki na głowie Sunflory zaczyna świecić białym kolorem. Gdy wszystkie płatki są świecące, jego twarz świeci na biało i strzela ogromnym strumieniem białej energii w przeciwnika.

Oddish

Oddish zbiera światło słoneczne w liściach, a ogromny biały promień z przodu kwiata leci na przeciwnika.

Skiploom

Skiploom gromadzi energię w środku kwiatów na głowie, strzelając ogromnym strumieniem energii.

Meganium

Meganium gromadzi energię w kwiatach na szyi. Po zakończeniu, kwiat świeci białym kolorem i wystrzeliwuje biały promień z ust lub kwiata na szyi.

Roselia

Roselia wystawia ręce w górę i biała kuli energii gromadzi się w kwiatach. Następnie strzela wiązką białej energii w przeciwnika.

Grovyle

Długi liść na głowie Grovyle'a świeci na biało. Następnie uruchamiany jest biały promień od podstawy liścia.

Shedinja

Okrąg nad głową Shedinji świeci na biało i gromadzi energię. Następnie wystrzeliwuje biały promień na przeciwnika.

Skitty

Skitty gromadzi energię w różowej część ogona i strzela białym promieniem energii od czubka ogona na przeciwnika lub Skitty wyciąga łapę w powietrze, tworząc białą kulę. Następnie wystrzeliwuje białe światło z kuli.

Delcatty

Delcatty gromadzi energię w purpurowym puchu na ogonie, wystrzeliwując biały promień od niego w przeciwnika.

Solrock

Kamień na głowie Solrocka świeci białym kolorem i gromadzi energię. Następnie biała kula pojawia się przed nim i Solrock strzela białym promieniem z kuli lub Solrock tworzy żółtą piłkę przed ciałem i strzela żółtym światłem z kuli w przeciwnika.

Groudon

Groudon gromadzi energię w głowie, a potem strzela białym promieniem z ust w przeciwnika.

Altaria

Altaria gromadzi energię w pysku i wystrzeliwuje biały promień energii na przeciwnika.

Mawile

Mawile gromadzi energię w białych plamkach na szczękach. Później, Mawile wystrzeliwuje biały promień energii ze szczęk.

Tropius

Całe ciało Tropiusa lub liście na plecach świecą jasno jak gromadzą energię, następnie wystrzeliwując biały, jasnozielony lub złoty strumień energii z paszczy na przeciwnika.

Sceptile

Sceptile zbiera światło słoneczne w ogonie, a kiedy atak jest gotowy, jego ogon świeci białym kolorem. Następnie uruchamiany jest biały promień z ust lub Sceptile gromadzi energię w nasionach na plecach i Sceptile wystrzeliwuje biały promień z pyska na przeciwnika.

Clefairy

Clefairy gromadzi energię w pysku i strzela z niego białym promieniem na przeciwnika.

Munchlax

Munchlax gromadzi białe smugi energii w pysku, a biały promień leci w przeciwnika.

Vileplume

Vileplume strzela białym promieniem od dołka z kwiatów na głowie w przeciwnika lub kwiat na głowie Vileplume'a świeci na złoto i oddaje złoty promień od środka kwiatka na głowie w przeciwnika.

Exploud

Exploud otwiera usta i biała energia gromadzi się wewnątrz rury powietrza na głowie. Biała kula energii pojawia się w przedniej części jamy ustnej Explouda i biały promień energii z kuli leci w przeciwnika.

Chansey

Chansey podnosi ręce i tworzy białą kulę nad głową. Następnie obniża ręce i strzela białym promieniem od kuli na przeciwnika.

Budew

Budew otwiera pąk na szczycie głowy i gromadzi energię w nim. Następnie pojawia się biała kula między nim, a gdy atak jest naładowany, biały promień z kuli leci na przeciwnika.

Cherubi

Dwa duże liście na głowie Cherubi świecą bielą i gromadzą energię. Następnie wystrzeliwuje białe lub złote strumienie energii z ust w przeciwnika.

Torterra

Torterra gromadzi energię i wystrzeliwuje białe światło z pyska na przeciwnika.

Beautifly

Skrzydła Beautiflya świecą bielą, gdy gromadzą energię. Następnie, skrzydła falują do przodu i uwalniają biały promień energii na przeciwnika lub skrzydła Beautifly świecą na jasnozielono, gromadząc energię. Następnie pojawia się przed ustami kula i strzela zielonym światłem w przeciwnika.

Zangoose

Ogon Zangoose'a świeci biało, kiedy gromadzi energię, i Zangoose uwalnia jasnożółty promień z ust na przeciwnika.

Chikorita

Chikorita unosi liść na głowie i liść zaczyna świecić złotym kolorem, gdyż pochłania światło słoneczne. Następnie całe ciało Chikority błyszczy i wystrzeliwuje biały promień z ust na przeciwnika.

Baltoy

Kolec na głowie Baltoya zaczyna świecić, gdyż pochłania światło słoneczne. Następnie złota kula pojawia się przed ciałem Baltoya i wystrzeliwuje złoty promień w przeciwnika.

Roserade

Roserade podnosi swoje ramiona nad głową i kwiaty na końcu rąk zaczynają świecić, gdyż gromadzą energię. Kwiaty powracają do normalnego koloru, gdy energia zgromadzona jest i pojawia się złota się przed kwiatami Roserade'a. Następnie wystrzeliwany jest strumień energii z kuli na przeciwnika.

Pansage

Krzew na głowie Pansage'a zaczyna błyszczeć jak gromadzi energię z promieni słonecznych. Pansage następnie układa swoje ręce do góry, gdy jest gotowy gromadzenia energii i krzew zostaje otoczony jasną kulą. Pansage bierze kulę w swoje ręce, która zaczyna świecić jeszcze jaśniej. Następnie pcha kulę do przodu i uwalnia jasnożółtą wiązkę z kuli na przeciwnika lub krzew na głowie Pansage'a zaczyna błyszczeć jak gromadzi energię z promieni słonecznych. Po zakończeniu gromadzenia energii, Pansage wyciąga jedną z rąk i złota kula energii pojawia się przed nim. Potem, Pansage uwalnia jasnożółtą wiązkę z kuli na przeciwnika.

Whirlipede

Dwie przednie anteny na ciele Whirlipede'a zaczynają świecić, gdyż gromadzą energię ze słońca. Gdy ma to miejsce, złota energia zaczyna formować się z obu anten, która w końcu przyjmuje postać lśniącej kuli. Whirlipede strzela promieniem z kuli w przeciwnika.

Audino

Audino kładzie ręce i tworzy jasnozłotą kulę energii pomiędzy nimi. Audino następnie przynosi ręce do przodu i strzela jasnym promieniem złotej energii z kuli w przeciwnika.

Pansear

Kępka włosów na głowie Panseara świeci na złoto, ponieważ absorbuje światło. Następnie pcha stworzoną kulą do przodu i uwalnia jasnożółtą wiązkę energii z kuli na przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki