Fandom

Pokémon Wiki

Ryan i Bryan

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Ryan and Bryan.png
Ryan i Bryan pojawili się w odcinku Super bracia. Są to bracia bliźniacy, gdzie Ryan wydaje się być dominujący.

Ryan i Bryan zawsze walczyli razem w podwójnych walkach z Quilavą i Croconawem. Ash i Dawn słyszeli jak są potężni i wyzwali ich do walki, gdzie używali Turtwiga i Piplupa.

Niestety, Turtwig i Piplup z trudem współpracowali, podobnie jak Ash i Dawn. W rezultacie przegrali bitwę.

Dumni ze zwycięstwa, Ryan i Bryan poszli szukać innych trenerów, by ich pokonać, dopóki nie znaleźli stołu z owocami. Jednak wpadli w pułapkę zastawioną przez Zespół R w celu kradzieży ich Pokémonów.

Kiedy Ash i Dawn wrócili, by stoczyć rewanż, ci powiedzieli im co się stało. Wtedy Turtwig i Piplup pokazali prawdziwą pracę zespołową i uratowali Quilavę i Croconawa.

Ryan i Bryan podjęli ofertę do rewanżu, ale tym razem przegrali.

Pokémony

Plik:Ryan's Quilava.png Quilava

Ryan używał Quilavy w walkach w parze z Croconawem Bryana i razem zdobyli szesnaście zwycięstw. O siedemnaste z rzędu zwycięstwo bliźniacy walczyli z Turtwigiem Asha i Piplupem Dawn. Turtwig i Piplup zostali pokonani z powodu rozbieżności. Później został skradziony z Croconawem i Ash i Dawn uratowali ich. Bliźniacy następnie stoczyli z nimi kolejną bitwę, jednak zostali pokonani, kończąc swój wynik zwycięstw na siedemnastu.

Quilava zna takie ruchy jak: Krąg Ognia, Miotacz Płomieni i Prędkość.

Debiut Super bracia
Bryan's Croconaw.png Croconaw

Bryan używał Croconawa w walkach w parze z Quilavą Ryana. Po szesnastym zwycięstwie, bliźniacy walczyli z Ashem i Dawn, których Turtwig i Piplup zostali pokonani z powodu rozbieżności. Później został skradziony z Quilavą i Ash i Dawn uratowali ich. Bliźniacy następnie stoczyli z nimi kolejną bitwę, jednak zostali pokonani, kończąc swój wynik zwycięstw na siedemnastu.

Croconaw zna takie ruchy jak Wodna Broń i Hydro Pompa.

Debiut Super bracia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki