FANDOM

Russet to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!.

Historia

Russet pojawił się po raz pierwszy w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawił się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszedł on przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! pojawił się ponownie na ekranie i okazało się, że wygrał rundę drugą i trzecią. Później, w tym samym odcinku, kiedy zaginął Axew Iris, Russet pojawił się wraz ze swoimi przyjaciółmi i rodziną, świętując swoje zwycięstwo w pierwszych rundach.

W odcinku Nie ma to jak przemyślana strategia! Russet walczył z Manningiem w czwartej rundzie i wygrał, awansując do ćwierćfinałów. Tam, w odcinku Ewolucja w Lidze Unovy!, zmierzył się z Virgilem, jednak przegrał, ostatecznie znajdując się w top 8. Potem pojawił się po raz kolejny na uroczystościach zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Eelektross
EP768 Manning Jellicent Russet Eelektross
Eelektross to jedyny znany Pokémon Russeta. Był używany w bitwie z Jellicent Manninga w czwartej rundzie Konferencji Vertress. Udało mu się wygrać starcie, dzięki czemu jego trener awansował do kolejnej rundy.

Jedyny znany ruch Eelektrossa to Piorun.

Debiut Nie ma to jak przemyślana strategia!

Russet ma jeszcze co najmniej pięć innych Pokémonów, jako że brał udział w rundach Konferencji Vertress, które toczone są w postaci pełnych bitew, do których potrzeba sześciu Pokémonów.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Russeta:

Liga Pokémon

Russet brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 三宅健太 Kenta Miyake
Stany Zjednoczone: Carter Cathcart
Polska: Grzegorz Drojewski

Ciekawostki

  • Tom Wayland stwierdził, że według niego Russet wygląda jak ziemniak Russet Burbank, dlatego też nadano mu takie imię w wersji dubbingowej.
    • Jego oryginalne imię pochodzi od słowa タロ芋 taroimo (taro).