FANDOM

Rufflet (jap. ワシボン Washibon) - Pokémon typu Normal i Lot wprowadzony w generacji V. Ewoluuje w Braviary'ego na poziomie 54.

Informacje

Wygląd

Rufflet jest ptasim Pokémonem, który przypomina orlę pisklę. Jego głowa ma gruby puch i szaro-niebieską twarz. Jeden czerwony i biały pióropusz, który przypomina pióro honoru, rozciąga się od czoła. Ciało Ruffleta i skrzydła mają ten sam odcień niebieskiego jak jego twarz i wydają się miniaturowe w porównaniu do wielkości głowy. Ma duże żółte stopy z czarnymi pazurami, a jego dziób jest żółty. Ogon Ruffleta odpowiada jego puszystej głowie.

Dymorfizm płciowy

Rufflet jest gatunkowo tylko samcem. Za jego żeńskiego odpowiednika uważa się Vullaby.

Zdolności specjalne

Rufflety są bardzo silne na ich rozmiar, posiadają wielką siłę fizyczną i wysoce konkurencyjny charakter. Używają szponów, by zgnieść jagody i są one zdolne do korzystania z wielu ataków typu latającego.

Zachowanie

Rufflet bezkrytycznie wyzywa przeciwników do walki, nawet silniejszych od siebie.

Siedlisko

Rufflety żyją w trudnych, górskich siedliskach i wokół wąwozów. Są również spotykane w pobliżu wody.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Rufflet nie pogardzi karmą czy jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Rufflet debiutuje w TV w odcinku BW095.

Drugoplanowe role

Rufflet zadebiutował w filmie czternastym.

W mandze

Znane ruchy