FANDOM

Jest to lista ruchów, które pojawiły się tylko w anime.

Ataki

Pidgeotto Asha

  • Kontra-Atak Porywem Wiatru: odmiana Porywu Wiatru, używana do unikania wroga. Ta technika została użyta tylko raz przez Pidgeotto Asha w odcinku Ash złapał Pokémona. Pidgeotto uderza skrzydłami, tworząc mały przepływ powietrza wokół skrzydeł, zmuszając do odejścia wroga.

Magmar Blaine'a

  • Powietrzny Obiektyw: Magmar ogrzewa powietrze wokół ramion, odstraszając wszelkiego rodzaju elektryczne ataki. Atak użyty na Pikachu Asha w odcinku Zagadki do rozwiązania.

Charizard Asha

  • Powietrzna Uległość: Charizard obraca się podczas lotu, powodując uszkodzenie Pokémona, którego trzyma Charizard. Atak używany na Magmarze Blaine'a w odcinku Panika w wulkanie.
  • Płonący Sejsmiczny Wstrząs: połączenie Sejsmicznego Wstrząsu i Wiru Ognia Charizarda wraz z Gniewem Smoka Dragonaira. Używany atak w odcinku Lepiej osiem niż nic.

Flareon Egana

Pikachu i Swellow Asha

  • Thunder Armor.png

    Piorunująca Tarcza

    Piorunująca Tarcza: Pikachu używa Gromu na sobie i Swellowie. Ta improwizowana technika zwiększa zarówno szybkość jak i atak Pikachu i Swellowa, pozwalając im podporządkować sobie przeciwników ze względną łatwością. Atak został wykorzystany w odcinku Solidny jak Solrock.

Buizel Asha

  • Lodowy Strumień Wody jest połączeniem Strumienia Wody Buizela i Lodowego Promienia innego Pokémona.
  • Kontra Tarcza

Pikachu Asha

  • Elektro Ogon to połączenie Elektro Akcji i Stalowego Ogona.
  • Kontra Tarcza

Infernape Asha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki