FANDOM

Roxie jest liderką sali w mieście Virbank. Specjalizuje się w Pokémonach typu trującego. Wręcza Odznakę Toksyny trenerom, którzy ją pokonają.

Wygląd

Roxie jest średniego wzrostu szczupłą, młodą dziewczyną z jasnoniebieskimi oczami i bladą skórą. Ma długie, białe włosy, część z nich związana jest w szpiczasty kucyk za pomocą gumki do włosów w kształcie kulek koloru niebieskiego i fioletowego. Roxie nosi luźny strój składający się z niebiesko-fioletowej bluzki w pasy i długie czarne buty na niebieskich platformach. Często ma przy sobie swoją gitarę.

Historia

Roxie pojawiła się w odcinkach Koncertowe starcie w Virbank! (część 1) i Koncertowe starcie w Virbank! (część 2). Podobnie jak w grach, jest liderką i członkinią zespołu rockowego o nazwie "Koffing i Toksyny", obok perkusisty Nicky'ego i gitarzystki Billy Jo.

Jest potężną liderką siłowni pokonującą każdego, kto ośmieli się ją wyzwać, używając tylko trzech Pokémonów. Kiedy Ash przybył do jej sali, była zachwycona, widząc jego Pikachu, gdyż też miała Pokémona pochodzącego z Kanto. Dziewczyna szczęśliwie przyjęła jego wyzwanie.

Roxie okazała się być bardzo zdolną liderką, pokonując pięć z sześciu Pokémonów Asha, pomimo że była w gorszej sytuacji, jeśli chodzi drużynę. Od czasu do czasu wykonywała solówkę na swojej gitarze podczas bitwy, a tłum wykrzykiwał jej imię. Kiedy została pokonana, szczęśliwie pogratulowała Ashowi i podarowała mu jego ósmą i ostatnią odznakę z Unovy, Odznakę Toksyn.

Roxie ponownie pojawiła się w retrospekcji, kiedy Ash wspominał walki z liderami sal w Unovie w noc przed udziałem w Konferencji Vertress w odcinku Kurtyna w górę, liga Unovy!.

Wizerunek Roxie widoczny był również podczas napisów końcowych filmu Genesect i objawiona legenda.

Osobowość i cechy charakteru

Roxie, pomimo swojego wyglądu punkówy, jest zdeterminowaną osobą, która docenia każdego przeciwnika próbującego wyzwać ją do walki. Ponadto uwielbia muzykę rockową i jest jej fanką, sama gra na gitarze basowej w zespole muzycznym, a jej sala przypomina nieco klub muzyczny. Często grywa na swojej gitarze podczas bitew, a jej zespół wspiera ją oraz jej rywali podczas bitew w siłowni. Roxie jest także honorowym człowiekiem - podarowała Pignite'owi Pecha Jagodę, aby wyleczyć jego zatrucie, co miało być nagrodą za jego odwagę i wolę walki.

Pokémony

Przy sobie

Koffing
EP745 Roxie Koffing.png
Roxie zdobyła go podczas tournée po Kanto. Koffing był pierwszym Pokémonem, jakiego Roxie użyła przeciwko Ashowi w ich walce w sali. Obezwładnił Boldore'a swoimi atakami i zniwelował jego efekt burzy piaskowej. Następnie walczył z Unfezant, którą również pokonał. Ostatecznie został pokonany przez Leavanny Asha.
Debiut  Koncertowe starcie w Virbank! (część 1)
Scolipede
EP745 Roxie Scolipede.png
Scolipede był drugim Pokémonem, jakiego Roxie użyła przeciwko Ashowi w ich walce w sali. Zatruł Leavanny'ego i pokonał go Kamiennym Grobem. Jego drugim przeciwnikiem był Pignite. Scolipede go atakował, jednak w końcu został znokautowany przez Kolumny Ognia.
Garbodor
EP746 Roxie Garbodor.png
Garbodor był trzecim i ostatnim Pokémonem, jakiego Roxie użyła przeciwko Ashowi w ich walce w sali. Pokonał Pignite'a i Palpitoada, a potem walczył z Pikachu. Próbował go złapać swoimi rękami i pokonać Hiperpromieniem, jednak został dotknięty Statycznością i przegrał.

Aktorzy głosowi

Japonia: 喜多村英梨 Eri Kitamura
Stany Zjednoczone: Alyson Rosenfeld
Polska: Julia Chatys

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki