Fandom

Pokémon Wiki

Roxanne

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Roxanne
250px
ツツジ Tsutsuji
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Ciemnoszary
Miasto Rustboro
Region Hoenn
Stanowisko Liderka Sali, Nauczycielka
Liderka w Sali Rustboro
Odznaka Odznaka Głazu
Specjalizacja Typ Kamienny
Debiut Kto rządzi w szkole!
Postać

Roxanne jest Liderką Sali w Rustboro. Trenerzy, którzy ją pokonaja otrzymują Odznakę Głazu. Jest uczoną, która specjalizuje się w Pokémonach Kamiennych.

Historia

Roxanne pierwszy raz pojawiła się w odcinku Kto rządzi w szkole!. Ash Ketchum i jego przyjaciele spotkali ją, gdy Max znalazł zgubionego Poliwaga ze szkoły Roxanne. Roxanne prowadzi zajęcia dla młodszych obywateli Rustboro. Zajmuje się nauczaniem małych dzieci o Pokémonach w Szkole Trenerów Pokémon.

Kiedy Ash i spółka po raz pierwszy przybyli do Rustboro, Roxanne nie była w stanie odpowiedzieć na wyzwanie Asha, ponieważ była jeszcze zajęta nauczaniem. Jednak ona i dyrektor szkoły zwrócili się do grupy z prośbą, by spędzili dzień w szkole.

W odcinku Kto wygra z Nosepassem, Ash walczył z Roxanne w Sali. Walka była obserwowana przez niektórych studentów Roxanne. Pikachu Asha był w stanie pokonać jej Pokémony poprzez połączenie czystej energii elektrycznej i świeżo nauczonego Stalowego Ogona. Technika ta była dla Roxanne zaskoczeniem.

Roxanne najwyraźniej wie dużo o Profesorze Oaku, ponieważ pozwala, by dawał wykłady dla studentów w szkole.

Pokémony

Geodude
200pxDebiut: Kto rządzi w szkole! Geodude pierwszy raz pojawił się w odcinku Kto rządzi w szkole!. Roxanne w tym odcinku użyła go do walki z Zespołem R. W kolejnym odcinku został wybrany do walki Roxanne z Ashem. Geodude łatwo pokonał Treecko przy użyciu Mega Uderzenia, jednak Pikachu pokonał go przy użyciu Pioruna.
Ataki
Mega Uderzenie, Kamienna Lawina i Walec
Nosepass
200pxDebiut: Kto wygra z Nosepassem Nosepass jest głównym Pokémonem Roxanne. Pojawił się w odcinku Kto wygra z Nosepassem. Był drugim wyborem Roxanne w walce z Ashem. Pikachu dopiero uczył się używać Stalowego Ogona, więc ten atak był mało efektywny w walce przeciwko Nosepassowi. Nosepass zna wiele potężnych ataków przez co okazał się bardzo trudnym przeciwnikiem dla Pikachu. W końcu jednak Pikachu udało się użyć Stalowego Ogona i pokonał Nosepassa, dzięki czemu Ash zdobył pierwszą odznakę w Hoenn.
Ataki
Elektro Działo*, Burza Piaskowa, Fala Piorunów i Kamienny Grób
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki