Fandom

Pokémon Wiki

Roserade Drew

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Roserade Drew
シュウのロズレイド Shū's Roserade
Drew Roserade.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Drew
Obecna lokalizacja Z Drew
Historia
Debiut Niezwykła moc kwiatów
Ewoluuje w Przed Dwuwalka przed obiadem
315MS.png407MS.png
Spędził 154 odcinków jako Roselia.

Roserade Drew to pierwszy Pokémon Drew, który pojawia się w anime, gdy był jeszcze Roselią.

Historia

Roserade jest jednym z najsilniejszych Pokémonów Drew, a na chwilę był to tylko jedyny używany Pokémon w bitwach. Pomógł mu w kilku konkursach, a nawet pokonał Taillowa Asha w walce, mimo wyraźnej przewagi typu dla Asha.

Kiedy Drew brał udział w pokazach w mieście Slateport w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, on i Roselia pokonali May i jej Beautifly, ale dalej zostali znokautowani przez Roberta i jego Milotica.

W odcinku Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?, Drew wykorzystał Roselię wraz z Masquerainem do walki z Zespołem R wspólnie z Pokémonami May i Asha.

Drew wykorzystał Roselię ponownie w odcinku Popis Drew. Kiedy May stanęła przeciwko Drew w Wielkim Festiwalu Hoenn, wysłała Combuskena i Skitty do walki z Roselią. Wraz ze swoim Flygonem, Drew pokonał May.

Ponieważ coraz więcej Pokémonów Drew zostało ujawnionych, zaczął on rzadziej używać Roselię. Jednak nie przestał go używać całkowicie.

File-DrewRoselia.png

Roselia

Drew użył go w ostatniej bitwie w Kanto przeciwko May w odcinku Niezapomniana lekcja. Był on używany w podwójnej bitwie obok Butterfree przeciwko Combuskenowi May i jej Beautifly. Drew udało się ponownie pokonać May.

W odcinku Dwuwalka przed obiadem May ujawniła, że Roselia towarzyszył Drew w podróży po Johto, gdzie wyraźnie ewoluował, gdyż był pokazany jako Roserade we wspomnieniach May. Później oglądał finał Pucharu Wallace'a z Drew, Solidad i Harleyem w odcinku Strategia z uśmiechem.

Ruchy

Roserade używa Mega Odpływu Ruch Pierwsze pojawienie
Roserade Mega Drain.png
Magiczny Liść Niezwykła moc kwiatów
Taniec Płatków Niezwykła moc kwiatów
Słoneczny Promień Niezwykła moc kwiatów
Pył Szoku Niezwykła moc kwiatów
Mega Odpływ Dwuwalka przed obiadem

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki