Fandom

Pokémon Wiki

Roman

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Roman.png
Roman pojawił się w odcinku Dwuwalka przed obiadem.

Pojawił się wraz z narzeczoną, Kylie. Jest właścicielem Restauracji Siedem Gwiazdek nad Jeziorem Waleczności. Trenerzy muszą pokonać go i jego narzeczoną w dwuwalce, aby zjeść w restauracji za darmo.

Pierw Roman i Kylie walczyli z Ashem i Brockiem i zostali łatwo pokonani. Następnie stanęli do walki z May i Dawn. Walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł jedzenie. Roman był zdenerwowany przez to i zastanawiał się, co powie jego ojciec.

Po pokonaniu Zespołu R, Kylie i Roman rozpoczęli swoją walkę z May i Dawn. Po wprowadzeniu dobrej walki, zostali pokonani.

Pokémony

Plik:Roman's Snorlax.png Snorlax

Snorlaxa po raz pierwszy zaobserwowano w podwójnej bitwie z Munchlaxem Kylie przeciwko Sudowoodo Brocka i Pikachu Asha. Bitwa zakończyła się szybko, kiedy Pikachu przeciwstawił się Mega Uderzeniowi Snorlaxa i uszkodził go Elektro Akcją.

Snorlax zna tylko Mega Uderzenie.

Debiut Dwuwalka przed obiadem
Plik:Roman's Girafarig.png Girafarig

Girafariga po raz pierwszy zaobserwowano w podwójnej bitwie z Drifloonem Kylie przeciwko Blazikenowi May i Piplupowi Dawn. Ich walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł jedzenie z restauracji.

Po uratowaniu jedzenia, Trenerzy zgodzili się na kontynuowanie walki. Blaziken rozpoczął Ognio Kopem, lecz Girafarig obronił się i zaatakował go Gryzieniem. Piplup następnie zaatakował Drifloona i Girafariga Wirem Wodnym i bitwa zakończyła się połączeniem Bąbelkowego Promienia Piplupa i Ognistego Wiru Blazikena.

Girafarig zna tylko Gryzienie.

Debiut Dwuwalka przed obiadem

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki