FANDOM

File-Brock siblings.png

Rodzeństwo Brocka

Rodzeństwo Brocka to dziewięciu młodszych braci i sióstr Brocka. Są to dzieci Flinta i Loli. Wszyscy pojawili się pod opieką Brocka w odcinku Spotkanie w Marmorii.

Najbardziej zauważalnym dzieckiem jest najstarszy syn po Brocku, Forrest. Pozostałe dzieci to Salvadore, Yolanda, Tommy, Cindy, Suzie, Timmy, a bliźnięta to Billy i Tilly.

File-Brock's siblings.jpg

Brock jest pozytywnie przywitany w domu przez swoje rodzeństwo

Jak Brock i jego ojciec, wszystkie dzieci mają bardzo wąskie, zamknięte oczy i włosy o grubej strukturze. Żadne z dzieci nie odziedziczyło oczów Loli, choć niektóre wydają się mieć skórę i kolor włosów w tonacji bliżej do ich matki.

Historia

Wszystkie dzieci są bardzo blisko wielkiego brata Brocka i traktują go bardziej jako postać dominującą niż ich rodzice. Jest to zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że Flint i Lola opuścili dom, aby realizować własne interesy, zostawiając wszystkie dzieci, dom i Salę Marmoria pod opieką Brocka. Wziął na siebie wszystkie obowiązki opiekował się pilnie rodzeństwem. Wszyscy go kochają.

Z wyjątkiem Forresta, wszyscy są zbyt młodzi, aby walczyć Pokémonami. Salvadore, trzeci najstarszy brat, działa jako sędzia w bitwach Forresta w Sali (chociaż jeśli Brock walczy następnie Forrest jest sędzią).

Pokémony

Ludicolo
Brock Ludicolo.pngDebiut: Podły Lotad

Osobny artykuł: Ludicolo Brocka

Kiedy Brock odwiedził Salę Marmoria po powrocie z Hoenn, odkrył, że jego rodzeństwo lubi Ludicolo, i dlatego, kiedy wyjechał ponownie do Asha, postanowił zostawić Ludicolo z rodzeństwem.

Ataki
Wodna Broń, Ostry Liść i Nasienny Pocisk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki