Fandom

Pokémon Wiki

Robert (Unova)

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Robert Unova.png

Robert

Robert (jap. ロバート Robert) — młody fotograf pojawiający się w odcinku Cztery pory roku Sawsbucka!.

Historia

Robert jest fotografem Pokémon, który podróżuje po Unovie w celu fotografowania wszelkiego rodzaju Pokémonów. Spotkał się z Ashem i jego przyjaciółmi w Centrum Pokémon i natychmiast jego uwagę przykuł Pikachu. Za zgodą Asha zaczął fotografować Pokémona.

Podobnie jak jego dziadek, Robert marzył o zrobieniu zdjęcia wszystkim czterem sezonowym formom Sawsbucka na raz. Usłyszał o miejscu, w którym cztery formy gromadzą się i Ash i przyjaciele postanowili pomóc mu w znalezieniu tego miejsca. Po drodze zauważył letnią formę Deerlinga i zaczął iść za nim, mając nadzieję, że znajdzie Sawsbucki. Później, razem z Ashem, oddzielił się od Iris i Cilana z powodu mgły. Na szczęście jego Swoobat był w stanie pomóc im przejść przez nią. Tracąc ponownie z oczu Deerlinga, Robert i Ash postanowili zrobić obóz na noc i poczekać do rana, by go szukać.

Robert Unova young.png

Młody Robert

Ten sam Deerling pojawił się rano i Robert zaczął robić mu zdjęcia. Podczas gdy fotografował, zauważył, że Pokémon jest zbyt blisko dzikich Amoongussów, które szykowali się do ataku Trującym Pyłem. Robert pchnął go z drogi, ale sam nawdychał się trującego proszku. Pomimo jego stanu, wciąż chciał podążać za Deerlingiem, przez co Ash prowadził go. Dotarli tajemniczego jeziora, gdzie mieszkały Sawsbucki. Tam, Sawsbucki użyły właściwości jeziora, by uleczyć Roberta jako wyraz wdzięczności za przyprowadzenie Deerlinga.

Po wyzdrowieniu, Robert próbował sfotografować razem cztery Sawsbucki, ale mgła zamazała obraz, ale mimo to był zadowolony ze zdjęcia.

Pokémony

528 mini.png Swoobat
180px Swoobat jest jedynym znanym Pokémonem Roberta. Używał go, aby pomóc wyśledzić Deerlinga i Sawsbucki. Później znalazł specjalne kwiaty, które rosły w miejscu, gdzie żyją te Pokémony. Był także w stanie zaatakować Deerlinga, którego ścigał Robert, by lepiej się czuł wokół nich.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 山口勝平 Kappei Yamaguchi
西村ちなみ Chinami Nishimura (młody)
Stany Zjednoczone Tom Wayland
Polska Józef Pawłowski

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki