FANDOM

Robert

ロバートRobert

RobertRobert
Płeć Męska
Miasto Wyspa Srebrnej Skały
Region Johto
Stanowisko Koordynator
Debiut Wygraj, przegraj albo zremisuj

Robert to postać z anime.

Historia

Robert jest Koordynatorem Pokémon i pojawił się w kilku odcinkach. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, gdzie konkurował w Pokazach Miasta Slateport. Pokonał Drew swoim Miloticiem i wygrał wstążkę tego miasta.

Następnym razem Robert pojawił się na Wielkim Festiwalu Hoenn. W odcinku Deceit and Assist, był postrzegany w pierwszej rundzie pokazów z wykorzystaniem jego Milotica. W następnym odcinku, Rhapsody in Drew, prawie stał się ofiarą Zespołu R, którzy próbowali ukraść jego Pas Pokazów i jego Pokémony.

Ash próbował zatrzymać ich przy użyciu Snorunta, ale nie mógł użyć Lodowego Promienia. Robert wziął Snorunta na bok i skoncentrował go. Snorunt zrobił to, a po części dzięki Robertowi, ewoluował w Glalie.

Robert następnie udał się do finału Wielkiego Festiwalu, którego wygrał i zdobył Puchar Pokazów. Według Drew, natychmiast po wygraniu, Robert rozpoczął szkolenie na kolejny Wielki Festiwal.

Pokémony

Robert's Milotic Milotic

Milotic jest głównym Pokémonem Roberta. Jest on widoczny w Pokazach Miasta Slateport i ponownie na Wielkim Festiwalu Hoenn.

Znane ruchy Milotica to: Stalowy Ogon, Obrona i Tornado.

Debiut Wygraj, przegraj albo zremisuj
Robert's Claydol Claydol

Claydol po raz pierwszy pojawia się na Wielkim Festiwalu Hoenn, kiedy Zespół R badał Roberta na komputerze. Jest później widziany w finale festiwalu, gdzie walczył wraz z Miloticiem Roberta przeciwko Flygonowi i Masquerain Drewa.

Jego znany ruch to Hiper Promień.

Debiut Rhapsody in Drew