Fandom

Pokémon Wiki

Robert

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Robert

ロバートRobert

Robert.pngRobert
Płeć Męska
Miasto Wyspa Srebrnej Skały
Region Johto
Stanowisko Koordynator
Debiut Wygraj, przegraj albo zremisuj

Robert to postać z anime.

Historia

Robert jest Koordynatorem Pokémon i pojawił się w kilku odcinkach. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, gdzie konkurował w Pokazach Miasta Slateport. Pokonał Drew swoim Miloticiem i wygrał wstążkę tego miasta.

Następnym razem Robert pojawił się na Wielkim Festiwalu Hoenn. W odcinku Deceit and Assist, był postrzegany w pierwszej rundzie pokazów z wykorzystaniem jego Milotica. W następnym odcinku, Rhapsody in Drew, prawie stał się ofiarą Zespołu R, którzy próbowali ukraść jego Pas Pokazów i jego Pokémony.

Ash próbował zatrzymać ich przy użyciu Snorunta, ale nie mógł użyć Lodowego Promienia. Robert wziął Snorunta na bok i skoncentrował go. Snorunt zrobił to, a po części dzięki Robertowi, ewoluował w Glalie.

Robert następnie udał się do finału Wielkiego Festiwalu, którego wygrał i zdobył Puchar Pokazów. Według Drew, natychmiast po wygraniu, Robert rozpoczął szkolenie na kolejny Wielki Festiwal.

Pokémony

Robert's Milotic.png Milotic

Milotic jest głównym Pokémonem Roberta. Jest on widoczny w Pokazach Miasta Slateport i ponownie na Wielkim Festiwalu Hoenn.

Znane ruchy Milotica to: Stalowy Ogon, Obrona i Tornado.

Debiut Wygraj, przegraj albo zremisuj
Robert's Claydol.png Claydol

Claydol po raz pierwszy pojawia się na Wielkim Festiwalu Hoenn, kiedy Zespół R badał Roberta na komputerze. Jest później widziany w finale festiwalu, gdzie walczył wraz z Miloticiem Roberta przeciwko Flygonowi i Masquerain Drewa.

Jego znany ruch to Hiper Promień.

Debiut Rhapsody in Drew

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki