FANDOM

Rizzo to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku W obronie strażnika góry!.

Historia

Rizzo jest łowcą Pokémonów, który chciał złapać Volcaronę. Brycen, Ash i jego przyjaciele próbowali ingerować w jego misję, ale mężczyzna nie przejmował się nimi i wciąż prowadził polowanie. Stoczył bitwę z Ashem, której wynik miałby zadecydować o wolności Volcarony. Chłopiec wystawił swojego Krokoroka do walki z samcem Jellicentem Rizzo. Pokémon Asha był w stanie go pokonać, ale wówczas mężczyzna wysłał do bitwy również drugiego Jellicenta. Oba połączone Pompy Wodne Jellicentów Rizzo wysłały Krokoroka do klatki, co podnieciło mężczyznę, ponieważ złapał już dwa Pokémony.

Brycen natychmiast zajął miejsce Asha w bitwie i walczył z łowcą przy użyciu swojego Beartica. Dzięki swoim umiejętnościom i licznym treningom ze swoim trenerem, Beartic był w stanie pokonać Jellicenty i uwięzić je w klatce razem z Rizzo, podczas gdy Krokorok i Volcarona zostali uwolnieni. Następnie mężczyzna został aresztowany przez Sierżant Jenny, która podziękowała Brycenowi za zatrzymanie go.

Pokémony

Przy sobie

Jellicent (×2)
EP740 Rizzo Jellicent
Rizzo posiada dwa Jellicenty - zarówno samca, jak i samicę - które zostały użyte do walki z Volcaroną i Krokorokiem Asha. Dzięki pracy zespołowej udało im się pokonać oba Pokémony i uwięzić je w klatce. Ostatecznie jednak Beartic Brycena był w stanie je powstrzymać, uwalniając w ten sposób Volcaronę i Krokoroka. Następnie w klatce został zamknięty Rizzo wraz ze swoimi Jellicentami.

Oba Jellicenty znają Promień Pomieszania i Pompę Wodną, dodatkowo samiec zna jeszcze Urok.

Debiut W obronie strażnika góry!

Aktorzy głosowi

Japonia: 佐々木誠二 Seiji Sasaki
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Wojciech Chorąży