Fandom

Pokémon Wiki

Rizzo

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Rizzo.png
Rizzo (jap. リンゾー Rinzō) to postać z odcinka Guarding the Guardian of the Mountain!.

Historia

Jest on łowcą Pokémonów, który ścigał Volcaronę. Brycen, Ash i jego przyjaciele nie pozwolili na złapanie stworka. Rizzo stoczył bitwę z Ashem o wolność Volcarony. Ash wystawił Krokoroka do walki z samicem Jellicentem. Wszystko szło dobrze aż do momentu, w którym Rizzo wystawił do walki samicę Jellicent. Oba Pokémony zaatakowali Pompą Wodną, zamykając stworka Asha w klatce wraz z Volcaroną.

Następnie Brycen stoczył walkę z kłusownikiem przy użyciu Beartica. Z jego umiejętnościami i szkoleniami, Beartic był w stanie pokonać Jellicenty i uwolnić Krokoroka i Volcaronę. Następnie Rizzo został aresztowany przez Sierżant Jenny, która podziękowała Brycenowi za zatrzymanie łowcy.

Pokémony

Jellicent (×2)
200px

Rizzo posiada zarówno męskiego jak i żeńskiego Jellicenta, które były używane do walki z Volcaroną i Krokorokiem Asha. Jellicentom udało się pokonać Pokémony i uwięzić je w klatce. Jednak Beartic Brycena był w stanie ich pokonać, uwalniając Volcaronę oraz Krokoroka i zamykając w klatce Jellicenty z ich trenerem.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki