FANDOM

Rita to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Podły Lotad.

Historia

Rita jest najstarszą siostrą Nicole i Natalii. Razem z nimi prowadzi kwiaciarnię, gdzie odpowiedzialna jest za podlewanie roślin w ogrodzie.

Rita pojawiła się po raz pierwszy, kiedy weszła do kwiaciarni, zastając w niej Nicole i Natalię wraz z Ashem i jego przyjaciółmi. Była zaskoczona obecnością gości. Po chwili powiedziała siostrom, że wystąpił problem z jedną z rur w ogrodzie. Po tym, jak grupa zakończyła wizytę w ogrodzie, Rita stwierdziła, że musi zastąpić zniszczoną rurę nową. Podczas gdy rura była wymieniana, Lotady pomagały w podlewaniu roślin.

Gdy Natalia zniknęła, Rita towarzyszyła Ashowi i Brockowi w poszukiwaniu swojej siostry. Kiedy Brock uratował ją przed Beedrillem, Rita skarciła ją za jej zachowanie. Później, gdy Zespół R postanowił ukraść Lotady, Rita była świadkiem, jak Pikachu Asha i Lotad, który później dołącza do drużyny Brocka, pokonali złoczyńców.

Pokémony

Pod opieką

Lotad (wiele)
EP288 Flower Shop Lotad
Rita i jej siostry opiekują się Lotadami mieszkającymi w pobliskim jeziorze, które są najczęściej wykorzystywane do pomocy w ich kwiaciarni. Po raz pierwszy pojawiły się, gdy Ash i jego przyjaciele przestraszyli się ich podczas kąpieli w jeziorze. Po chwili bohaterowie odkryli, że są nieszkodliwi, a następnie Pokémony pokazały im olśniewający występ, używając Wodnych Broni. Później Lotady zostały schwytane przez Zespół R, ale udało im się uwolnić dzięki pomocy Pikachu Asha i Lotada, który potem dołączył do drużyny Brocka.

Jedynym znanym ruchem Lotadów jest Wodna Broń. Dodatkowo Lotad Brocka znał także Ostry Liść.

Debiut Podły Lotad

Aktorzy głosowi

Japonia: 半場友恵 Tomoe Hanba
Stany Zjednoczone: Tara Jayne
Polska: Iwona Rulewicz