Fandom

Pokémon Wiki

Ridley

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ridley (jap. ラリー) to postać, która pojawiła się w odcinkach Meloetta i Zatopiona Świątynia! i Walka o przetrwanie Unovy!.

Historia

Pojawił się po raz pierwszy, gdy pędził na swoim Golurku do willi Cynthii po rozpoznaniu pieśni Meloetty. Myśląc, że Ash i jego przyjaciele atakują Meloettę, kazał Golurkowi zaatakować ich Błysko Działem, jednak Meloetta go powstrzymała. Po wyjaśnieniu nieporozumienia, Ridley wyjaśnił, że Zespół R porwał Meloettę i uciekł zanim Ridley ich powstrzymał. Ekipa szybko odkryła, że jest szpiegowana. Gdy wyszli na zewnątrz, budynek był otoczony dymem, a wśród niego czaili się żołnierze Zespołu R. Larry postanowił ich powstrzymać, gdy reszta miała uciekać z Meloettą. Później pojawił się z urazami po spotkaniu z Zespołem R.

W kolejnym odcinku, Ridley starał się zrobić wszystko, co możliwe, aby uratować Meloettę porwaną przez złoczyńców, którzy planowali wykorzystać ją do znalezienia Zwierciadła Prawdy i uwolnienia trio Kami. Ale sytuacja się pogorszyła, gdy trio pojawiło się i zostało wzięte pod kontrolę złego Giovanniego, który przekształcił ich w formy Theriańskie niszczące wszystko na swojej drodze. Wtedy Ridley pomógł Ashowi i innym zatrzymać trio Kami i Giovanniego. Po tym Zespołowi R udało się uciec z Unovy. W tym czasie Meloetta zaczęła śpiewać, by uspokoić trio, dzięki czemu wróciło do normalnego kształtu. Ash i jego przyjaciele opuścili miejsce, a podwodne ruiny znów znalazły się pod wodą. Następnie Meloetta pożegnała Asha i jego przyjaciół i wraz z Ridleyem wróciła do domu.

Pokémony

Golurk
Larry and Golurk.png

Golurk jest jedynym znanym Pokémonem Ridleya. Pierwszy raz pojawił się, gdy Ridley leciał na nim do willi Cynthii, a później został użyty do obrony Meloetty przed Zespołem R. Walczył z Golemem i Rhydonem i wygrał. W kolejnym odcinku brał udział w bitwie z trio Kami.

Zaprzyjaźnione

Meloetta
Larry and Meloetta.png

Osobny artykuł: Meloetta (anime)

Meloetta mieszkała w wiosce Ridleya przed złapaniem przez Zespół R i ucieczką. W odcinku Walka o przetrwanie Unovy!, po tym jak podróżowała z Ashem i jego przyjaciółmi, Meloetta spotkała się ponownie z Ridleyem i razem wrócili do wioski.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki