FANDOM

Plik:Rico mad.png
Rico jest Pokémonowym kłusownikiem, który pojawił się w odcinku Kłusownik.

Kiedy Ash i jego przyjaciele znaleźli kawałek jednej z pułapek Rico w lesie, powiedzieli o tym Jenny, kiedy odwiedzili Centrum Pokémon. Jenny wiedział o Rico i o jego zwykle złych uczynkach, a Ash i jego przyjaciele zgłosili się na ochotników, by pomóc Jenny uchwycić Rico. Ash i jego przyjaciele nie znaleźli go, ale Jessie, James i Meowth tak, wraz z grupami Ekansów i Koffingów w klatkach, które Rico zamierzał pracodawcy. Zespół R walczył z Rico o wolność Ekansów i Koffingów, ale Rico pokonał ich, chociaż Zespołowi R udało się uratować więźniów. Aby mieć pewność, że są bezpieczni, Jessie i James wypuścili Arboka i Weezinga, by się nimi zaopiekowali.

Po odnalezieniu przez Asha, jego przyjaciół i Oficer Jenny, Rico został złapany. Przyznał się, że Pokémony, które zdobył, uciekły, nie zdając sobie sprawy z faktu, że Jessie, James i Meowth uwolnili ich. Obecnie jest w więzieniu.

Pokémony

Przy sobie

200px Fearow

Fearow po raz pierwszy pojawił się z Rico, kiedy Zespół R próbował otworzyć klatki z Ekansami i Koffingami. Krótko po tym rywalizował z Weezingiem Jamesa i Arbokiem Jessie, ale ostatecznie przegrał. Fearow pojawił się po raz kolejny nieco później z Rico w samochodzie, kiedy Zespół R pojawił się ponownie, aby uratować złapane Pokémony. Arbok Jessie zaatakował Fearowa Taranem, rzucając go o zelektryfikowaną klatkę Rico, co daje katastrofalne porażenia prądem. Pokémon ten został później pokonany przez Piorun Pikachu Asha.

Fearow zna takie ruchy jak: Przyspieszenie, Atak Furii i Pneumatyczne Dziobanie.

Debiut Kłusownik
200px Tyranitar

Tyranitar Rico pierwotnie był postrzegany jako Pupitar podczas pierwszego spotkania z Zespołem R, w którym Rico użył go, aby pokonać trio. Został również wysłany przeciwko nim, gdy uwalniali Ekansy i Koffingi, które ukradł, po czym natychmiast ewoluował w Tyranitara. Zespół R znalazł się bezradny wobec tej potęgi i powiedział Arbokowi i Weezingowi, by odeszli z uwolnionymi pre-ewolucjami. Po pokonaniu Jessie, Jamesa i Meowtha, Rico przywołał Tyranitara. Próbował wykorzystać go przeciwko Ashowi i grupie, ale został pokonany przez Growlithe'a Oficer Jenny zanim to zrobił.

Tyranitar zna takie ruchy jak Burza Piaskowa i Hiper Promień.

Debiut Kłusownik

Zgubione

200px Ekansy i Koffingi
Rico próbował ukraść te Trujące Pokémony w celu ich sprzedaży. Jednak Zespół R zdołał je uwolnić i ocalić, zanim kłusownik zdążył to zrobić, i wypuścił Arboka Jessie i Weezinga Jamesa w celu ich ochrony.
Debiut Kłusownik