Fandom

Pokémon Wiki

Ricky

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:Ricky.png
Ricky (jap. レイジ Reiji) jest samozwańczym psionikiem i postacią z odcinka Climbing the Tower of Success!.

Uczestniczył w konkursie Festiwalu Dzwonu Szczęścia wraz z Ashem, Iris, Cilanem i Stephanem i został zgrupowany z nimi w pierwszej części konkursu. Zamiast grać uczciwie, używał on Elgyema, by wykorzystał swoje psychiczne uprawnienia do przejścia przez większość konkurencji. Jednak oszustwo pomogło całej grupie przejść przez część quizową, gdy Elgyem manipulował umysłem Milesa. Był pierwszym, który przekroczył linię mety podczas wyścigu przez jezioro, bo używał Psychicznego Ciosu Elgyema, by unosić się w powietrzu.

Podczas części przebierania się, Ricky ubrał się jak sierżant Jenny, podczas gdy Elgyem był Herdierem. Ponownie użył Elgyema, aby Miles myślał, że ich kostium robił doskonałe wrażenie, mimo że nawet nie włożyli kostiumów. On, wraz z Ashem i Stephanem, doszedł do ostatniej części konkursu, gdzie wszyscy musieli wspiąć się na wieżę Mistralton przy zapalonej świecy Litwicka. Ricky był pierwszym, który dostał się na szczyt wieży poprzez wykorzystanie mocy Elgyema, ale przegrał, kiedy Pidove zdmuchnął jego świeczkę Powietrznym Cięciem.

Ricky lubi udawać, że ataki jego Elgyema są jego własnymi ruchami, a czasami przybiera postawę, jagby sam atakował.

Pokémony

Elgyem
200pxDebiut: Climbing the Tower of Success! Elgyem to jedyny znany Pokémon Ricky'ego. Jego psychiczne moce przydały się w konkursie Festiwalu Dzwonu Szczęścia, ale były czasami używane, by oszukiwać.
Ataki
Psychiczny Cios, Psychopromień i Świetlisty Ekran

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki