FANDOM

Plik:File-Rhyanna.png

Rhyanna to bohaterka z odcinka Kamień rodzinny i starsza siostra Mitchella.

Poprosiła Asha i jego przyjaciół, aby pomogli znaleźć jej brata po tym, jak uciekł z jego nowo złapanym Murkrowem. Był na nią zły, gdy przegrał z nią w bitwie. Jej dziadek opowiedział jej o Kamieniu Zmierzchu, więc chciała go znaleźć, aby mogła ewoluować swojego Misdreavusa w Mismagiusa, by ten użył zaklęć, aby Mitchell był szczęśliwy.

Z pomocą Brocka, znalazła Kamień Zmierzchu. Ale Zespół R interweniował i zdobył jej Misdreavusa i próbował ukraść kamień. Ta nie chciała go puścić i umieścić się w niebezpieczeństwie. Ostatecznie została uratowana przez Murkrowa i Mitchella, którzy przybyli w samą porę, aby pomóc. Widząc, że Mitchell czuł się znacznie lepiej, Rhyanna zdała sobie sprawę, że nie musi już rozwijać Misdreavusa. Ona i jej brat zdecydowali się na walkę o Kamień Zmierzchu, przyznając go zwycięzcy.

Pokémony

Plik:Rhyanna's Misdreavus.png Misdreavus
Misdreavus jest jedynym znanym Pokémonem Rhyanny. Był w stanie pokonać wielokrotnie Mitchella i Murkrowa. Jednak, gdy Mitchell uciekł trenować Murkrowa, który zaczął płatać figle podróżnym, Rhyanna poszukiwała Kamienia Zmierzchu, by mogła ewoluować Misdreavusa w Mismagiusa i wykorzystać jego zdolności do tworzenia zaklęć rozweselających jej brata. Chociaż Misdreavus był w stanie szybko znaleźć kamień, Zespół R próbował zdobyć zarówno kamień jak i Misdreavusa. Jednak Mitchell uratował go z pomocą Murkrowa. Następnie, po zdecydowaniu, że nie musi już ewoluować Misdreavusa, zarówno Rhyanna, jak i Mitchell zgodzili się na walkę o Kamień Zmierzchu.
Debiut Kamień rodzinny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki