Fandom

Pokémon Wiki

Reshiram (film 14)

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Reshiram
250px
レシラム Reshiram
Informacje
Debiut Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Nieznana

643 mini.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Reshiram jest głównym bohaterem filmów Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram.

Historia

Obie wersje

Plik:Hero of Truth Reshiram.png
Reshiramem dowodził Bohater Prawdy tysięcy lat przed wydarzeniami z filmów. Pod koniec wojny z Bohaterem Ideałów i jego Zekromem, wrócił do formy Kamienia Smoka i był przesądzony w jaskiniach wewnątrz Miecza Doliny.

Podczas rzeczywistych wydarzeń z filmów, Reshiram pomaga Zekromowi uratować świat od uszkodzonej Mocy Smoka, kierujac ją do Miecza Doliny. Próbuje także zniszczyć Ochronne Filary, a następnie pomaga przenieść Miecz Doliny z powrotem na ziemię.

W Biel—Victini i Zekrom

Podróżując trzy lata po świecie przed wydarzeniami z filmu, Damon oglądał z Mannesem zniszczone Królestwo Doliny. Razem poszli do jaskini wewnątrz Miecza Doliny, gdzie oddzielili się od siebie. W dolnej części jaskini Damon odkrył Kamień Smoka zawierający Reshirama i obudził go.

Z pomocą Reshirama, Damon udał się do wioski Ludu Doliny i udało się przekonać ich do poparcia jego planów. Po raz pierwszy pojawia się w filmie, gdy pomaga Damonowi zatrzymać gigantyczne tornado na pustyni wraz ze stadem Bouffalantów. Później pojawia się w retrospekcjach, kiedy Damon opowiada o swoich podróżach.

Kiedy Miecz Doliny unosi się ku górze i zaczynają przeciwstawiać się Damonowi Ash, Cilan, Iris, Carlita i Juanita, Damon wzywa Reshirama do pomocy. Walczył z Golurkiem Juanity, którego Reshiram łatwo pokonał.

Po raz drugi walczył z Golurkiem, ale walka została przerwana przez Zekroma, którego Ash odkrył i sprzymierzył się mu. Dwa smoki walczyły, a Reshiram przegrał. Zekrom i Reshiram następnie uświadomili sobie, że Damon uszkodził Siłę Smoka, która groziła zniszczeniem świata, i smoki zniszczyły chmury, ujawniając ten fakt Damonowi.

W Czerń—Victini i Reshiram

Reshiram pojawia się w historii Ludu Doliny, ale nie pojawia się aż do odkrycia jego Kamienia Smoka przez Asha wewnątrz Miecza Doliny. Reshiram pojawia się przed nim jako sojusznik.

Wybucha z jaskini i ratuje Golurka Juanity przez zatrzymaniem ataku Zekroma Damona.

Ruchy

Reshiram używa Pazura Smoka Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Fuzja Flary Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Niebieska Flara Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Miotacz Płomieni Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Pazur Smoka Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki