FANDOM

Regirock Brandona
ジンダイのレジロック Jindai's Regirock
Brandon Regirock
Informacje
Płeć Bezpłciowy
Zdolność Nieznana
Trenerzy Brandon
Obecna lokalizacja Z Brandonem
Historia
Debiut Wewnętrzny wróg
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Regirock Brandona był pierwszym ujawnionym Pokémonem z tria należącego do Brandona.

Historia

W odcinku Wewnętrzny wróg, Ash i przyjaciele wpadają do podziemnych ruin przez Piramidę Walk. Wewnątrz ruin Ash podnosi posąg Pikachu, który uwalnia głaz lecący w ich kierunku. W końcu pojawia się Brandon i woła Regirocka, który używa Centro Ciosu. Regirock niszczy głaz i Brandon zwraca go.

Po tym jak Ash został opętany przez króla Pokétlantydy, Brandon postanawia walczyć z Ashem, by go uratować. Jego wyborem jest Regirock, a Asha - Sceptile. Używał Blokady, aby upewnić się, że jego ataki trafią przeciwnika. Regirock posiada silne możliwości ataku i obrony. Mimo że Sceptile był szybszy (i miał przewagę typu) Regirock ostatecznie wygrał bitwę.

Regirock pojawił się w odcinku Strefa finałowa, gdzie wraz z Registeelem pokonał Zespół R przy użyciu Hiper Promienia.

Regirock pojawił się w odcinku Piramidalny gniew wraz z Brandonem, gdzie pokonał Hariyamę, Electabuzza, Ursaringa i Magmara Paula. Okazało się w tym samym odcinku, że Brandon używał Regirocka, by pokonać Reggie'ego i jego Drapiona, co ostatecznie doprowadziło do tego, że Reggie stał się hodowcą Pokémonów. Był również używany z innymi golemami do walki z Regigigasem w Świątyni Snowpoint w odcinku Filary przyjaźni.

Ruchy

Regirock używa Fali Szoku Ruch Pierwsze pojawienie
Brandon Regirock Shock Wave
Centro Cios Wewnętrzny wróg
Stalowa Obrona Wewnętrzny wróg
Hiper Promień Wewnętrzny wróg
Blokada Wewnętrzny wróg
Kamienne Ostrze Piramidalny gniew
Fala Szoku Piramidalny gniew
Elektro Działo Filary przyjaźni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki