FANDOM

Plik:Rikio.png
Ramone (jap. リキオー) to postać z anime Pokémon. Pojawił się w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pucharze Juniorów. Jego pierwszym przeciwnikiem była Dawn, z którą przegrał i odpadł z turnieju. Pojawił się ze wszystkimi konkurentami podczas zakończenia turnieju.

Pojawił się w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawił się na ekranie, pokazując walkę w drugiej rundzie, czyli musiał przejść przez pierwszą rundę. W BW105 pojawił się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że przeszedł przez drugą i trzecią rundę. W BW106 przeszedł czwartą rundę. W ćwierćfinale walczył z Antonio i wygrał. W półfinale walczył przeciwko Dino, ale przegrał, przez co znalazł się w top 4. Potem pojawił się po raz kolejny na uroczystościach zamknięcia konferencji.

Pokémony

Stoutland
200px

Stoutland to jedyny Pokémon, którego Ramone używał w Pucharze Juniorów. Walczył i przegrał z Piplupem Dawn, przez co jego trener odpadł z turnieju.

Był również używany poza ekranem w BW108 w bitwie Ramone'a z Antonio.

Tranquill
Ramone Tranquill.png

Tranquill pojawił się na krótko przed Centrum Pokémon w BW104.

Pokémony z tablicy wyników
Ramone Pokémon.png

Lilligant, Beartic, Durant, Seismitoad i Chandelure pojawili się jedynie na krótko na tablicy wyników w trakcie konferencji. Wszystkie z nich zostały wykorzystane w bitwie Ramone'a i Antonio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki