FANDOM

242MS.png Blissey
Pokémon
Entei 244MS.png
#243
Generacja II
Raikou
ライコウ

Raikou

243MS.png
Raikou.png

Pokémon Piorun
Typy
Elektro
Zdolności
Pressure Inner Focus
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Nieznana
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
178.0 kg 1.9 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png Plik:F243.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Raikou

Raikou (jap. ライコウ Raikou, niem. Raikou, fr. Raikou) - jedna z legendarnych bestii. Jest typu elektrycznego. Nie ewoluuje.

Biologia

Tułów

Raikou posiada żółte ciało z białym brzuchem i czarnymi znaczeniami. Na jego plecach futro jest ciemnoszare i puszyste, co prawdopodobnie ma się kojarzyć z chmurami burzowymi. Jego ogon przypomina jasnoniebieski piorun zakończony jakby gwiazdą.

Głowa

Głowa Raikou przypomina głowę tygrysa z puszystym białym futrem okalającym głowę. Jego wąsy przypominają czteroramienną gwiazdę. Spod nich wydobywają się kły o długości około 15 centymetrów. Raikou ma na głowie również czarną "maskę", rozszczepioną u góry i z dwoma wypukłościami na czole.

Zachowanie

Tworząc chmury burzowe jest w stanie latać.Jest ostrożny i nieufny wobec ludzi,jednak jest w stanie zaprzyjaźnić się z osobami,które mu pomogły.Niebywale troszczy się o inne elektryczne Pokemony.Potrafi poruszać się z prędkością światła.

Anime

Raikou wystąpił w odcinku Legend of Thunder serii Pokémon Chronicles. Agenci Zespołu R, Attila i Hun próbowali go ukraść z pomocą urządzenia wynalezionego przez Professora Sebastiana, jednak z pomocą Jimmiego, Mariny, Vincenta i Eugenea udało mu sie wydostać i pokonać Team Rocket.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki