Fandom

Pokémon Wiki

Raichu

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
025MS.png Pikachu
Pokémon
Sandshrew 027MS.png
#026
Generacja I
Raichu
ライチュウ Raichu
026MS.png
Raichu.png
Raichu
Raichu Alola.png
Raichu Alolański

Pokémon Mysz
Typy
Elektro
Raichu
ElektroPsycho
Raichu Alolański
Zdolności
Statyczność Piorunochron
Ukryta Zdolność

Surge Surfer
Raichu Alolański
Grupa hodowli
LądoweUrocze
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
30,0* kg
21,0* kg kg
0,8* m
0,7* m
Statystyki
HP
60
Atak
90
Obrona
55
Sp. Atak
90
Sp. Obrona
80
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06.png F026.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Raichu

Raichu (jap. ライチュウ Raichu, niem. Raichu) - Pokémon mysz. Raichu jest pokemonem elektrycznym. Ewoluuje z Pikachu poprzez użycie kamienia gromu. Elektryczność jest potrzebna Raichu do prawidłowego przebiegu czynności życiowych, czerpie ją z otaczającego go środowiska. Raichu potrafi zaatakować z siłą nawet 10,000 woltów.Raichu jest bardzo miłym i towarzyskim Pokemonem, jak Pikachu, jednak gdy się go rozzłości potrafi byc równie zabójczy jak Dragonair.Raichu jest pomarańczowy i ma żółte policzki. Żółte też ma uszy i koniec ogona w kształcie pioruna. Brzuch i końce rąk i nóg są brązowe.Raichu emanuje słabą elektrycznością oral swieci lekko w ciemności.Rozładowuje energię za pomoca ogona,co prowadzi do wielu wypalonych dziur.Jeśli policzki Raichu sa w pełni naładowane,jego uszy stają prosto,a pokemon staje się pobudzony.Tak jak całe jego linia ewolucyjna,jest w stanie nauczyć się Volt Tackle.

Raichu Alolański

Raichu w Aloli ma dwa typy - Elektryczny i Psychiczny. Jest w stanie wykorzystać psychiczne zdolności, co więcej, kumuluje moc w swoim ogonie, dzięki temu może stojąc na nim lewitować w powietrzu!

Nawet naukowcy nie potrafią stwierdzić, skąd wzięła się ta zmiana u Raichu w Aloli. Mieszkańcy regionu są obojętni na to pytanie, mówią: "może jadł za dużo słodkich i puszystych naleśników!". Pocierając swoje woreczki na policzkach emituje słodki zapach. Nie wiadomo, dlaczego tak się dzieje, ale możliwe, że ma to związek z nowymi psychicznymi zdolnościami.

Charasteryktyka

Raichu jest koloru jasno pomarańczowego. Na jego uszach znajdują się frędzelki.Jego ogon jest podłużny,zakończony piorunem.Posiada on również żółte policzki (gruczoły elektryczne).

Różnice płci

U samicy końcówka ogona jest zaokrąglona.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki