FANDOM

Różowa Wyspa to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego południowej części.

Opis

Jej nazwa pochodzi od specjalnych owoców tutaj rosnących, które barwią Pokémony na różowo, kiedy zostaną przez nie zjedzone. Te różowe Pokémony są bardzo cenione przez kłusowników, dlatego też wyspa jest niezamieszkiwana, a każdy, kto tu przybędzie, natychmiast staje w obliczu sierżant Jenny. Różowa Wyspa jest otoczona przez gigantyczne wiry i strome klify.

Różowa Wyspa jest ściśle chronionym i zamkniętym rezerwatem Pokémonów. Jeśli jakikolwiek Pokémon zobaczy człowieka (innego niż sierżant Jenny), nie zawaha się go zaatakować. Na wyspie jest tylko garstka budynków przeznaczonych dla ludzi, którzy pomagają sierżant Jenny.

Różowa Wyspa pojawia się w odcinku Na różowo.

Miejsca na wyspie

Budynek rezerwatu
Tutaj przebywa sierżant Jenny. To także miejsce, za pomocą którego kobieta może znaleźć każdego, kto nielegalnie przybył na wyspę. Gdy ktokolwiek pojawi się na Różowej Wyspie, włącza się automatyczny sygnał dźwiękowy.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Różowej Wyspie:

Ciekawostki

  • Różowa Wyspa to jedyne miejsce na całym świecie, w którym rosną różowe jagody.
  • Jest to jedno z dwóch miejsc, w którym żyją Pokémony o innym kolorze.

Zobacz też