FANDOM

Purrloin Mishy
ミーシャのチョロネコ Mischa's Choroneko
270px
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Misha
Obecna lokalizacja Z Mishą
Historia
Debiut Purrloin, słodziak czy oszust?
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Purrloin Mishy to jedyny i główny Pokémon Mishy.

Historia

Plik:Misha and Purrloin.png
Purrloin po raz pierwszy pojawił się przy Ashu i jego przyjaciołach podczas ucieczki przed stadem wściekłych Tranquilli, którym ukradł jagody. Meowth zakochał się w nim natychmiast, wierząc, że był samicą, i starał się chronić go przed nimi. Ash wysłał Oshawotta, a następnie Pikachu, by pozbyć się Tranquilli. Jak Meowth, Oshawott również zakochał się w Purrloinie, który spowodował ich walkę między sobą o "jej" uczucia. Purrloin postanowił wykorzystać nieporozumienie na swoją korzyść i udawał samicę, aby robili, co chciał. Ash i Iris również wierzyli, że jest ładny, ale Cilan wydawał się mieć złe przeczucia co do niego.

Po obejrzeniu wszystkich Sitrus Jagód, które Ash miał w plecaku, Purrloin postanowił, że będzie trzymać się grupy, by móc mieć szansę je ukraść. Poprosił ich o pomoc i prowadził grupę, z wyjątkiem Cilana, który odmówił pomocy, do jaskini. To właśnie tam udało mu się ukraść plecak Asha i próbował uciec.

Purrloin wkrótce miał do czynienia ze swoją trenerką, Mishą. Purrloin był zły, bo myślał, że ta opuściła go. Kiedy wpadła do piaskownicy, Purrloin pokazał, że nadal dbał o nią. Tak bardzo, że zwrócił się do Tranquilli, którym ukradł wcześniej jagody, i błagał o przebaczenie tak, żeby uratowali Mishę, nawet pozwalając im go zaatakować. Po tym jak Misha była bezpieczna, Purrloin przeprosił grupę za oszukiwanie ich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki