FANDOM

Purrloin Mishy to jedyny znany Pokémon należący do Mishy.

Historia

Purrloin po raz pierwszy ukazał się Ashowi i jego przyjaciołom podczas ucieczki przed stadem wściekłych Tranquilli, którym ukradł jagody. Meowth natychmiast zakochał się w nim, wierząc, że jest samicą, i starał się chronić go przed nimi. Ash wysłał Oshawotta, a następnie Pikachu do pomocy w przepędzeniu latających Pokémonów. Podobnie jak Meowth, Oshawott także zakochał się w Purrloinie, co było przyczyną sporu pomiędzy nimi o "jej" uczucia. Purrloin postanowił wykorzystać nieporozumienie na swoją korzyść i udawał samicę, aby robili wszystko, co chce. Ash i Iris również uznali go za słodkiego Pokémona, ale Cilan miał złe przeczucia co do niego.

Po ujrzeniu Sitrus Jagód, które Ash miał w plecaku, Purrloin postanowił, że będzie trzymać się grupy, by móc mieć szansę je ukraść. Poprosił bohaterów o pomoc i zaprowadził ich - z wyjątkiem Cilana, który odmówił pomocy - do jaskini. To właśnie tam udało mu się ukraść plecak Asha, z którym próbował uciec.

Wkrótce Purrloin miał do czynienia ze swoją trenerką, Mishą. Pokémon był zły, gdyż myślał, że ta opuściła go. Kiedy jednak dziewczyna wpadła do piaskownicy, okazało się, że Purrloinowi wciąż na niej zależy - tak bardzo, że zwrócił się do Tranquilli, którym ukradł wcześniej jagody, i błagał je o przebaczenie, by pomogli uratować Mishę, nawet pozwalając im siebie zaatakować. Po tym, jak Misha była już bezpieczna, Purrloin przeprosił grupę za wszelkie oszustwa.

Aktorzy głosowi

Japonia: Chinami Nishimura
Stany Zjednoczone: Erica Schroeder
Polska: Erica Schroeder

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Purrloin.