Fandom

Pokémon Wiki

Przyciąganie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Przyciąganie
250px
Informacje
Typ Typ normalny
Kategoria Status
Japońska nazwa

メロメロ
Attract

Angielska nazwa Attract

Przyciąganie to atak typu normalnego.

Jeśli przeciwnik jest płci przeciwnej od użytkownika, wróg zakochuje się w nim i rzadziej atakuje.

Metody używania ataku

Chansey

Chansey otwiera swoje ramiona i uwalnia wiele żółtych serc od ciała na przeciwnika. Jeśli atak trafi, oczy przeciwnika są zastępowane różowymi sercami i zakochuje się w Chansey.

Gabite

Gabite stawia swoje pazury razem przed sobą i żółtym serca tworzą się pomiędzy nimi. Gabite następnie otwiera swoje ramiona i strzela sercami w przeciwnika. Kiedy serce uderzają, dzielą się na kilka serc, które unoszą się wokół niego, a przeciwnik zakochuje się w Gabite.

Glameow

Glameow mruga na przeciwnika i wiele żółtych serc jest uwolnionych z ciała na przeciwnika. Po zaatakowaniu, oczy przeciwnika są zastępowane różowymi sercami i zakochuje się w Glameow.

Umbreon

Umbreon mruga na przeciwnika i wiele żółtych serc jest uwolnionych z ciała na przeciwnika. Po zaatakowaniu, oczy przeciwnika są zastępowane różowymi sercami i zakochuje się w Umbreon.

Togepi

Togepi faluje ramionami w przeciwnika, uwalniając żółte serca ze swojego ciała na niego. Gdy przeciwnik zostanie zaatakowany, Togepi może nim kontrolować.

Snivy

Snivy mruga na przeciwnika i wiele różowych zarysów serca z różowym błyskiem wychodzi z oczu. Serca otaczają ciało przeciwnika i szybko wirują. Gdy wirują, serca rosną, a następnie zmniejszają się do ciała przeciwnika. Ciało przeciwnika następnie zaczyna różowo błyszczeć, a jego oczy zamieniają się w różowe serca i jedno duże serce otacza głowę przeciwnika, powodując, że zakochuje się w Snivy.

Minccino

Minccino mruga na przeciwnika i wiele różowych zarysów serca z różowym błyskiem wychodzi z oczu. Serca otaczają ciało przeciwnika i szybko wirują. Gdy wirują, serca rosną, a następnie zmniejszają się do ciała przeciwnika. Ciało przeciwnika następnie zaczyna różowo błyszczeć, a jego oczy zamieniają się w różowe serca i jedno duże serce otacza głowę przeciwnika, powodując, że zakochuje się w Minccino.

Emolga

Emolga mruga na przeciwnika (lub przesyła mu całusa) i wiele różowych zarysów serca z różowym błyskiem wychodzi z oczu. Serca otaczają ciało przeciwnika i szybko wirują. Gdy wirują, serca rosną, a następnie zmniejszają się do ciała przeciwnika. Ciało przeciwnika następnie zaczyna różowo błyszczeć, a jego oczy zamieniają się w różowe serca i jedno duże serce otacza głowę przeciwnika, powodując, że zakochuje się w Emoldze.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki