Fandom

Pokémon Wiki

Przegrzanie

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Przegrzanie
Typ Ognisty
Kategoria Specjalny
Jap. nazwa オーバーヒート
Ang. nazwa Overheat
Categoría:Lista de movimientos [[Categoría:Movimientos de categoría {{{categoría}}}]] Categoría:Movimientos de tipo fuego [[Categoría:Movimientos de tipo {{{tipoconcurso}}}]] [[Categoría:Movimientos de {{{generación}}} generación]]

Przegrzanie to specjalny atak typu ognistego.

Użytkownik świeci się na czerwono, a następnie wytwarza bardzo silny pomarańczowo-żółty podmuch ognia.

Pokémony znające ten atak

Pokémon Typ(y) Właściciel Debiut
324 mini.png Torkoal Ogień Flannery AG056
324 mini.png Torkoal Ogień Ash AG058
257 mini.png Blaziken Ogień Walka Rafe F07
006 mini.png Charizard Ogień Lot Ash AG136
256 mini.png Combusken Ogień Walka May AG182
257 mini.png Blaziken Ogień Walka May AG191
479O mini.png Rotom Elektro Ogień Nikt DP105
392 mini.png Infernape Ogień Walka Flint DP180
244 mini.png Entei Ogień Nikt F13

Metody używania ataku

Torkoal

Torkoal otwiera swoje usta, które zaczynają świecić na biało. Następnie strzela białym płomieniem z czerwono-pomarańczową spiralą wokół. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Blaziken

Ciało Blazikena staje się słabo czerwone i uwalnia biały ogień z czerwono-pomarańczową spiralą w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Charizard

Ciało Charizard przyjmuje kolor czerwony. Następnie uwalnia biały ogień z czerwono-pomarańczową spiralą z ust. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Combusken

Ciało Combuskena zamienia się na odcień czerwieni i strzela kulą białego ognia z czerwono-pomarańczowymi spiralami wokół w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Rotom

Rotom otwiera drzwi swojego ciała i uwalnia potężny czerwony-pomarańczowy płomień w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Infernape

Ciało Infernape'a staje się czerwone i uwalnia potężny pomarańczowo-żółty ogień z pyska w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Entei

Entei otwiera usta i tworzy kulę białego ognia z czerwono-pomarańczowymi spiralami wokół. Następnie wystrzeliwuje strumień białego ognia z czerwono-pomarańczowi spiralami z kuli w przeciwnika. Kiedy atak słabnie, biały ogień zamienia się na żółty.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki