FANDOM

Overheat
Typ Ognisty
Kategoria Specjalny
Jap. nazwa オーバーヒート
Ang. nazwa Overheat
Categoría:Lista de movimientos [[Categoría:Movimientos de categoría {{{categoría}}}]] Categoría:Movimientos de tipo fuego [[Categoría:Movimientos de tipo {{{tipoconcurso}}}]] [[Categoría:Movimientos de {{{generación}}} generación]]

Overheat to specjalny atak typu ognistego.

Użytkownik świeci się na czerwono, a następnie wytwarza bardzo silny pomarańczowo-żółty podmuch ognia.

Pokémony znające ten atak

Pokémon Typ(y) Właściciel Debiut
Plik:324 mini.png Torkoal Ogień Flannery AG056
Plik:324 mini.png Torkoal Ogień Ash AG058
Plik:257 mini.png Blaziken Ogień Walka Rafe F07
Plik:006 mini.png Charizard Ogień Lot Ash AG136
Plik:256 mini.png Combusken Ogień Walka May AG182
Plik:257 mini.png Blaziken Ogień Walka May AG191
479O mini Rotom Elektro Ogień Nikt DP105
Plik:392 mini.png Infernape Ogień Walka Flint DP180
Plik:244 mini.png Entei Ogień Nikt F13

Metody używania ataku

Torkoal

Torkoal otwiera swoje usta, które zaczynają świecić na biało. Następnie strzela białym płomieniem z czerwono-pomarańczową spiralą wokół. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Blaziken

Ciało Blazikena staje się słabo czerwone i uwalnia biały ogień z czerwono-pomarańczową spiralą w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Charizard

Ciało Charizard przyjmuje kolor czerwony. Następnie uwalnia biały ogień z czerwono-pomarańczową spiralą z ust. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Combusken

Ciało Combuskena zamienia się na odcień czerwieni i strzela kulą białego ognia z czerwono-pomarańczowymi spiralami wokół w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Rotom

Rotom otwiera drzwi swojego ciała i uwalnia potężny czerwony-pomarańczowy płomień w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Infernape

Ciało Infernape'a staje się czerwone i uwalnia potężny pomarańczowo-żółty ogień z pyska w przeciwnika. Wybuch ten jest najpotężniejszy za pierwszym razem i staje się coraz słabszy przy kolejnych użyciach.

Entei

Entei otwiera usta i tworzy kulę białego ognia z czerwono-pomarańczowymi spiralami wokół. Następnie wystrzeliwuje strumień białego ognia z czerwono-pomarańczowi spiralami z kuli w przeciwnika. Kiedy atak słabnie, biały ogień zamienia się na żółty.

Galeria