Fandom

Pokémon Wiki

Pryce

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Pryce
250px
ヤナギ Yanagi
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Biały, brązowy*
Miasto Mahogany
Region Johto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Mahogany
Odznaka Odznaka Lodowca
Specjalizacja Typ Lodowy
Debiut Niewinność i gniew
Postać

Pryce jest Liderem Sali w Mieście Mahogany. Jest ekspertem w Pokémonach typu Lodowego. Daje Odznakę Lodowca Trenerom, którzy go pokonają w sali.

Historia

Plik:Young Pryce.png
Pryce pojawił się w trzech odcinkach. Debiutuje w odcinku Niewinność i gniew, był opisywany jako Lider Sali w mieście Mahogany w odcinkach Zimny jak Pryce i Trzymaj się Pryce.

Pryce był mistrzem w młodości, ale został poważnie spalony w walce. Podczas gdy leżał w łóżku, jego Piloswine wyszedł podczas ciężkiej burzy śnieżnej i nigdy nie wrócił. Wierzył, że porzucił go i stał się zgorzkniały. Stał się bardziej zimny i wierzył, że Pokémony są do walki i do niczego więcej. Z tego powodu odmówił walki z Ashem, myśląc, że jest słabym trenerem. Kiedy Ash zmusił go do walki, Pryce ostatecznie zaakceptował ją. Wykorzystując swojego Dewgonga łatwo pokonał Phanpy'ego Asha.

Później, gdy Ash ponownie próbował rozmawiać z Pryce'em o bitwie, natknęli się oni na jaskinię, gdzie znaleźli zamrożonego Piloswine'a Pryce'a w lodzie. Miał niektóre rośliny, które pomogłyby w leczeniu oparzeń. Wtedy zrozumiał, że Piloswine poszedł w poszukiwaniu leku dla niego, i tylko burza śnieżna zatrzymała Pokémona w lodzie i uniemożliwiła powrót. Piloswine został odmrożony, a Pryce stał się znów szczęśliwy.

Następnego ranka Ash walczył z Pryce'em w Sali. Po zażartej walce, Piloswine był zmęczony, a Pryce powiedział, że to bezcelowe, by iść naprzód, i wręczył Ashowi Odznakę Lodowca.

Pokémony

Piloswine
Pryce Piloswine.pngDebiut: Zimny jak Pryce

Główny artykuł: Piloswine Pryce'a

Pryce jest właścicielem Piloswine'a od kiedy był młodym Trenerem. Po tym jak Pryce został ranny w czasie walki z Magmarem, Piloswine poszedł szukać ziół leczniczych, ale został zamrożony w drodze powrotnej. Lata później, Ash i Pryce znaleźli i uwolnili go.

W odcinku Trzymaj się Pryce, Pryce użył Piloswine'a podczas jego walki z Ashem w Sali. Z łatwością pokonał Cyndaquila Asha i walczył zaciekle z Pikachu do czasu, gdy z powodu zmęczenia Piloswine'a, Pryce przerwał walkę, a Ash zdobył Odznakę Lodowca.

Ataki
Odpoczynek, Zamieć, Usunięcie i Atak Furii
Dewgong
200pxDebiut: Niewinność i gniew Dewgong jest jednym z głównych Pokémonów Pryce'a. Po raz pierwszy pojawia się, gdy zapobiega wejście Czerwonego Gyaradosa do Mahogany w odcinku Niewinność i gniew przez zamrażanie rzeki.

Później, Pryce używa Dewgonga podczas jego walki z Ashem w Sali, walczy przeciwko Cyndaquilowi. Pokémon ten został ostatecznie pokonany przez Miotacz Płomieni Cyndaquila.

Ataki
Lodowy Promień, Promień Jutrzenki i Taran

W Sali

Pokémony z sali
200pxDebiut: Trzymaj się Pryce Pryce ujawnił, że posiada wiele Laprasów, Shellderów, Seelów i Dewgongów w swojej siłowni.
Ataki
Lodowy Promień
Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki