Fandom

Pokémon Wiki

Projektant

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Designer.png

Projektant

Projektant lub inżynier pojawił się w odcinku Bibarel wie najlepiej.

Był głównym antagonistą w odcinku. To skorumpowany inżynier, który zaprojektował most wiedząc, że upadnie po zbudowaniu.

Jest bardzo niecierpliwy, samolubny i bardziej dba o swoją reputację jako kierownik niż o bezpieczeństwo innych osób. Kiedy Isis nie potrafiła zbudować most na czas, stał się wściekły i starał się własnymi Pokémonami pokonać Bibarela, by ominąć go.

Pokémony

Designer's Rhydon.png Rhydon

Projektant pierwotnie używał Rhydona w celu wiercenia skały do budowy mostu, Pokémon został szybko zaatakowany i pobity przez Bibarela. Kiedy Bibarel został osaczony, Pikachu Asha użył Stalowego Ogona i na dobre pokonał Rhydona.

Rhydon zna takie ruchy jak Wirujący Róg i Stąpanie.

Debiut Bibarel wie najlepiej
Designer's Aggron.png Aggron

Projektant posłał Aggrona do ataku Bibarela wraz z Metangiem i Magmarem. Bibarel był jednak w stanie łatwo uniknąć atak Aggrona. W końcu został pokonany przez Wodną Broń Buizela Asha.

Aggron zna tylko Stalową Głowę.

Debiut Bibarel wie najlepiej
Designer's Metang.png Metang

Projektant posłał Metanga do ataku Bibarela wraz z Aggronem i Magmarem. Bibarel był jednak w stanie łatwo uniknąć atak Metanga. W końcu został pokonany przez Miotacz Płomieni Chimchara Asha i Ostry Liść Turtwiga Asha i Sudowoodo Brocka (Sudowoodo używał ataku przez Naśladowanie).

Metang zna tylko Metalowy Pazur.

Debiut Bibarel wie najlepiej
Designer's Magmar.png Magmar

Projektant posłał Magmara do ataku Bibarela wraz z Aggronem i Metangiem. Po tym jak ataki Aggrona i Metanga nie trafiły Bibarela, Magmar w końcu uderzył go. Dzięki temu Bibarel został osaczony przez wszystkie Pokémony projektanta. Ale w końcu wszyscy zostali pokonani przez Pokémony Asha i przyjaciół, Magmar przegrał po uderzeniu Bąbelkowym Promieniem Piplupa Dawn.

Magmar zna tylko Miotacz Płomieni.

Debiut Bibarel wie najlepiej

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki