Fandom

Pokémon Wiki

Profesor Rowan

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Profesor Rowan
250px
ナナカマド博士 Dr. Nanakamado
Informacje
Wiek 60
Płeć Męska
Miasto Sandgem
Region Sinnoh
Stanowisko Profesor Pokémonów
Debiut Pierwsza podróż
Postać

Profesor Rowan jest profesorem z regionu Sinnoh. Specjalizuje się w ewolucjach Pokémonów.

Historia

Profesor Rowan zadebiutował w odcinku Pierwsza podróż, gdzie dał Dawn jej Piplupa. Na krótko pojawił się w odcinku Łowczyni powraca, gdzie pracował z Garym.

Pojawił się także od odcinka Letnia szkoła już nas woła do Triathlon - ostateczne starcie, gdzie prowadził szkołę z asystentami i Yuzo.

Na krótko pojawił się w odcinku Uchronić świat od dewastacji. Pojawił się ponownie w Legenda - ostateczna rozgrywka!, monitorując zakłócenia powodowane przez Cyrusa do kontroli Dialgi i Palkii.

Profesor Rowan na krótko pojawił się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji. Ostatni raz pojawił się w SS024, studiując informacje na temat Shuckle'a przed przyjazdem Dawn. Następnie Piplup i Chimchar uciekli, a Dawn i Shinko próbowały ich znaleźć. Później z powodzeniem przyprowadziły Pokémony. Później pożegnał się z Dawn, która była drodze do Hoenn.

Pokémony

Dawane nowym trenerom

Rowan Turtwig.pngTurtwig Rowan Chimchar.pngChimchar Rowan Piplup.pngPiplup

Pokémony, które dał trenerom

Dawn Piplup.png
Piplup Dawn

Używane w nauce

Starly
200pxDebiut: Pierwsza podróż Starly po raz pierwszy pojawia się w laboratorium Profesora Rowana, gdzie jest badany ze Staraptorem. Kiedy Chimchar i Piplup zaczynają walczyć, Bąbelkowy Promień Piplupa przypadkowo uderza w Staraptora, który niszczy laboratorium i latające Pokémony uciekają. Później Starly wraca, a po nim Staraptor z Chimcharem.
Ataki
Nieznane
Staraptor
200pxDebiut: Pierwsza podróż Staraptor po raz pierwszy pojawia się w laboratorium Profesora Rowana, gdzie jest badany ze Starlym. Kiedy Chimchar i Piplup zaczynają walczyć, Bąbelkowy Promień Piplupa przypadkowo uderza w Staraptora, który niszczy laboratorium i latające Pokémony uciekają. Później wraca z Chimcharem.
Ataki
Podmuch Wiatru

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki