FANDOM

Profesor Rowan
250px
ナナカマド博士 Dr. Nanakamado
Informacje
Wiek 60
Płeć Męska
Miasto Sandgem
Region Sinnoh
Stanowisko Profesor Pokémonów
Debiut Pierwsza podróż
Postać

Profesor Rowan jest profesorem z regionu Sinnoh. Specjalizuje się w ewolucjach Pokémonów.

Historia

Profesor Rowan zadebiutował w odcinku Pierwsza podróż, gdzie dał Dawn jej Piplupa. Na krótko pojawił się w odcinku Łowczyni powraca, gdzie pracował z Garym.

Pojawił się także od odcinka Letnia szkoła już nas woła do Triathlon - ostateczne starcie, gdzie prowadził szkołę z asystentami i Yuzo.

Na krótko pojawił się w odcinku Uchronić świat od dewastacji. Pojawił się ponownie w Legenda - ostateczna rozgrywka!, monitorując zakłócenia powodowane przez Cyrusa do kontroli Dialgi i Palkii.

Profesor Rowan na krótko pojawił się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji. Ostatni raz pojawił się w SS024, studiując informacje na temat Shuckle'a przed przyjazdem Dawn. Następnie Piplup i Chimchar uciekli, a Dawn i Shinko próbowały ich znaleźć. Później z powodzeniem przyprowadziły Pokémony. Później pożegnał się z Dawn, która była drodze do Hoenn.

Pokémony

Dawane nowym trenerom

Rowan Turtwig.pngTurtwig Rowan Chimchar.pngChimchar Rowan Piplup.pngPiplup

Pokémony, które dał trenerom

Dawn Piplup.png
Piplup Dawn

Używane w nauce

Starly
200pxDebiut: Pierwsza podróż Starly po raz pierwszy pojawia się w laboratorium Profesora Rowana, gdzie jest badany ze Staraptorem. Kiedy Chimchar i Piplup zaczynają walczyć, Bąbelkowy Promień Piplupa przypadkowo uderza w Staraptora, który niszczy laboratorium i latające Pokémony uciekają. Później Starly wraca, a po nim Staraptor z Chimcharem.
Ataki
Nieznane
Staraptor
200pxDebiut: Pierwsza podróż Staraptor po raz pierwszy pojawia się w laboratorium Profesora Rowana, gdzie jest badany ze Starlym. Kiedy Chimchar i Piplup zaczynają walczyć, Bąbelkowy Promień Piplupa przypadkowo uderza w Staraptora, który niszczy laboratorium i latające Pokémony uciekają. Później wraca z Chimcharem.
Ataki
Podmuch Wiatru

Więcej z Fandomu

Losowa wiki