Fandom

Pokémon Wiki

Profesor Juniper

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Profesor Aurea Juniper
250px
アララギ博士 Dr. Araragi
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Cyjan
Kolor włosów Jasnobrązowy
Miasto Nuvema
Region Unova
Stanowisko Profesor Pokémon
Debiut W cieniu Zekroma!
Postać

Profesor Juniper jest profesorem Pokémon z regionu Unova. Specjalizuje się w początkach Pokémonów.

Historia

Profesor Juniper debiutuje w odcinku W cieniu Zekroma!, gdzie spotyka swojego starego przyjaciela, profesora Oaka. Daje Ashowi, Delii i Oakowi pojechać swoim jeepem do laboratorium, aby mogła zbadać Pikachu Asha. Potem pokazuje Ashowi nowe Startery Pokémon i Tripa, któremu daje pierwsze Poké Balle.

Ash powraca później do laboratorium Juniper po stwierdzeniu, że Pikachu stracił energię elektryczną przez Zekroma. Później burza przybywa ponownie, ale tym razem daje uprawnienia elektryczne Pikachu. Następnego dnia Ash opuszcza jej laboratorium.

Pojawiła się ponownie w odcinku Sandile w natarciu!, gdzie wysłała Poké Ball Oshawotta do Asha. W odcinku Minccino-czyścioszek! wykazano, że wysłała Biancę, by dała Ashowi pudełko na odznaki. Potem mówiła do Asha przez Xtransceiver Bianci. Ash wysłał swoją Pidove do niej w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!, aby zrobić miejsce dla swojego nowo zdobytego Sewaddle'a. Zamienił ich w odcinku Zaginiony świat Gothitelle!.

W odcinku Inwazja Venipede'ów!, Ash, Iris i Cilan spotkali się z profesor Juniper, która postanowiła zbadać nietypowe działania spowodowane przez Zespół R na pustyni.

Pojawiła się również w odcinku Archeops we współczesnym świecie! wraz z Fennel, której pomogła ożywić Archen ze skamieliny. Po bezpiecznym powrocie wyewoluowanej Archeops do stada, wróciła do swojego laboratorium.

Pojawia się w odcinku Spektakl w sali Nimbasy!, gdzie wysłała Snivy do Asha, by została użyta w walce z Elesą.

Profesor Juniper pojawiła się ponownie w Evolution Exchange Excitement!, gdzie wymieniła swojego Karrablasta z Shelmetem Bianci, by ewoluowali. Aby pomóc Biance współpracować ze swoim nowym Escavalierem, profesor Juniper zasugerowała, by stoczyły dwuwalkę z Ashem i Cilanem, którzy wykorzystali Boldore'a i Crustle'a. Chociaż Accelgor profesor Juniper i Escavalier Bianci zdołali nauczyć się współpracować i ostatecznie pokonali Boldore'a, ale obaj zostali pokonani przez Crustle'a.

Pokémony

Przy sobie

Posiada także Darumakę która została pokazana w odcinku "Wspinaczka Na Wieżę Sukcesu"

Shelmet → Accelgor
200pxDebiut: Evolution Exchange Excitement!

Osobny artykuł: Accelgor profesor Juniper

Profesor Juniper uzyskała Accelgora jako Shelmeta podczas wymiany z Biancą, której dała Karrablasta.

Ataki
Kwas, Kula Energii, Ochrona, Zastępca, Szybki Atak, Hiper Promień i Odnowienie

Wymienione

Karrablast
200pxDebiut: Crisis at Chargestone Cave! Karrablast był jedynym Pokémonem, którego profesor Juniper miała przy sobie. Został wymieniony za Shelmeta Bianci.
Ataki
Dziobanie i Usunięcie*

Dawane nowym trenerom

200px
Snivy
200px
Tepig
200px
Oshawott

Pokémony, które dała trenerom

Snivy
200pxDebiut: W cieniu Zekroma!
Główny artykuł: Servine Tripa

Został on wybrany przez Tripa na jego Startera Pokémon.

Ataki
Akcja, Liściaste Tornado i Cięcie
Oshawott
Ash Oshawott.pngDebiut: W cieniu Zekroma!
Główny artykuł: Oshawott Asha

Starał się wykorzystać swój spryt, aby Trip go wybrał. Jednak ten wybrał Snivy'ego. Oshawott zdobył uczucia do Asha, po tym jak ten nazwał go ładnym, i tak przyglądał się walce pomiędzy Ashem a Tripem. Później dołączył do Asha.

Ataki
Wodna Broń, Akcja, Ostra Muszla i Strumień Wody

Wypuszczone

Archen → Archeops
800px-Archeops anime.png

Pracując z Fennel (w celu wykorzystania Mgły Snu Musharny) i używając skamieliny danej przez Lenorę, profesor Juniper była w stanie ożywić Archen w laboratorium pomiędzy miastami Castelia a Nimbasa. Jednak Archen nie chciała jeść nowoczesnych żywności. Wkrótce powstała więź z Ashem i jego Tranquill, ponieważ starali się nauczyć Archen latać.

Archen używała wezwania do wzrostu nasion, które zostały reaktywowane, aby były zjadane przez nią i stworzyły środowisko odpowiednie dla niej, które szybko przekroczyło laboratorium. Kiedy Archen je zjadła, przekształciła się w Archeops i uzyskała możliwość latania. Później Zespół R próbował złapać Archeops. Na szczęście, stado Archeopsów słyszało jej wezwanie i przybyło zabrać ją ze sobą. Po słowach pożegnania z jej nowymi znajomymi (szczególnie Tranquill) Archeops odleciała.

Pod opieką

Ash Unfezant.png
Pidove → Tranquill → Unfezant ♀
Ash Leavanny.png
Sewaddle → Swadloon → Leavanny ♂
Ash Palpitoad.png
Palpitoad ♂
Ash Boldore.png
Roggenrola → Boldore
Ash Snivy.png
Snivy ♀
Ash Krookodile.png
Krokorok → Krookodile ♂

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki